Beste, Via Air Arabia boekten we een vlucht van Fez (Maroc) naar Brussel. We boekten een flex ticket (waarvoor we extra betaalden) en waarmee we tot 8 uur voor vertrek van de vlucht de details konden wijzigen. 2 dagen voor de vlucht probeerden we extra bagage toe te voegen. Op de website kregen we steeds een foutmelding, en kregen we het advies telefonisch contact op te nemen. Ook dit werkte niet. We geraakten niet verder in het keuzemenu voor gewenste taal. Daarop stuurden we meerdere emails. Ook daar werden we niet geholpen, enkel doorverwezen naar het callcenter, dat niet werkte. Online stond beschreven dat de eerste 20 extra kilo bagage 50 euro zou kosten. Bij de check-in werden we verplicht 280 euro bij te betalen. Via de reguliere weg zou een extra valies slechts 35 euro kosten, op de luchthaven zou dit 50 euro zijn (+ handling kosten). Maar wij betaalden 280 euro. Onze schade bedraagt dus 245 euro. Een kost die vermeden had kunnen worden indien hun website correct zou werken. Of indien hun call center zou werken. Wij wensen deze schade vergoed te zien en beschouwen dit gedrag als chantage en diefstal. We hadden geen andere keuze dan te betalen. Margot