Beste, vorig jaar koop ik een elektrische step ter waarde van €550 van Plum Oostende. Een maand later laat ik volle banden leggen ter waarde van €100. Niet veel later beginnen de problemen met de step. De handelaar zegt dat dit te wijten is aan vocht in de step. De handelaar weet mij te zeggen er niet mee in de regen te rijden, terwijl ik er nog nooit mee in de regen heb gereden wegens te gevaarlijk op nat wegdek met de kleine wielen. De step blijft bij de handelaar om na te kijken. Enkele dagen later mag ik mijn step terug ophalen en alles leek terug in orde. Jammer genoeg niet voor lang. Enkele weken later weer hetzelfde verhaal. Weer breng ik de step binnen. Na een paar keer te zijn langs geweest weet de handelaar mij te zeggen dat ze hem moeten opsturen naar de producent. Na enkele keren te gaan vragen hoe het zit krijg ik opeens een nieuwe step. In eerste opzicht ben ik hier tevreden mee. Eens ik thuis kwam verbind ik de step met Bluetooth en zie ik dat er al 238km mee gereden is en het een step is van €375.Mijn volle banden ben ik ook kwijt, ook €100. Na overleg met de handelaar kom ik overeen dat ik van hem nog 2 banden krijg.Ondertussen is de nieuwe step ook weer kapot, deze keer laadt deze niet meer op.Nu ben ik het zo beu dat ik het er niet meer laat bij zitten. Ik wil een nieuwe step waar nog niemand mee gereden heeft of mijn geld terug.