Beste,3 maand geleden heb ik een keuken besteld bij Eggo keukens in Aalst. Alles werd betaald en vorige week zouden ze de keuken komen installeren. De dag van de installatie bleek de installateur rugklachten te hebben en is deze naar huis gegaan. Alles staat sindsdien in mijn nieuwe woning opgeslagen maar voor de rest wordt er niets meer gedaan vanuit Eggo. Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met hen, hun hoofdkantoor, hun filiaal in Aalst, .. kortom naar alle mogelijke contactpersonen van dit bedrijf maar niemand lijkt me te willen helpen. Eind deze week ga ik effectief in het huis gaan wonen met mijn gezin en klein dochtertje maar dit lijkt nu volledig in het water te vallen omdat het onmogelijk is op deze manier in de woning te gaan. Ik heb eggo al dagelijks gecontacteerd en elke keer krijg ik het zelfde antwoord: ' we kunnen niet helpen '. Het kan toch niet dat er maar 1 installateur is in gans dat bedrijf ? Dat er niemand is in zo een groot bedrijf die me kan helpen een voorruitzicht te geven over hoe het nu zou verder gaan ?Ik heb betaald voor een keuken en de installatie ervan. We hadden duidelijke data afgesproken en ik begrijp dat er onvoorziene omstandigheden kunnen voorvallen zoals ziekte van een werknemer, maar daar mag ik uiteindelijk niet het slachtoffer van zijn. Wat kan ik nog meer doen om de service te krijgen waarvoor ik betaald heb ? Ik heb voor een afgewerkte keuken betaald en niet voor wat ik tot nu heb gekregen.kan U me helpen ?mvgMaijd Amanzadeh