Terug

problemen met eggo keukens Aalst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: eggo

09/08/2021

Beste,3 maand geleden heb ik een keuken besteld bij Eggo keukens in Aalst. Alles werd betaald en vorige week zouden ze de keuken komen installeren. De dag van de installatie bleek de installateur rugklachten te hebben en is deze naar huis gegaan. Alles staat sindsdien in mijn nieuwe woning opgeslagen maar voor de rest wordt er niets meer gedaan vanuit Eggo. Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met hen, hun hoofdkantoor, hun filiaal in Aalst, .. kortom naar alle mogelijke contactpersonen van dit bedrijf maar niemand lijkt me te willen helpen. Eind deze week ga ik effectief in het huis gaan wonen met mijn gezin en klein dochtertje maar dit lijkt nu volledig in het water te vallen omdat het onmogelijk is op deze manier in de woning te gaan. Ik heb eggo al dagelijks gecontacteerd en elke keer krijg ik het zelfde antwoord: ' we kunnen niet helpen '. Het kan toch niet dat er maar 1 installateur is in gans dat bedrijf ? Dat er niemand is in zo een groot bedrijf die me kan helpen een voorruitzicht te geven over hoe het nu zou verder gaan ?Ik heb betaald voor een keuken en de installatie ervan. We hadden duidelijke data afgesproken en ik begrijp dat er onvoorziene omstandigheden kunnen voorvallen zoals ziekte van een werknemer, maar daar mag ik uiteindelijk niet het slachtoffer van zijn. Wat kan ik nog meer doen om de service te krijgen waarvoor ik betaald heb ? Ik heb voor een afgewerkte keuken betaald en niet voor wat ik tot nu heb gekregen.kan U me helpen ?mvgMaijd Amanzadeh

Berichten (2)

eggo

Naar: M. A.

09/08/2021

Mevrouw, mijnheer,We hebben uw klacht ontvangen. Deze trok onze aandacht.Gelieve te noteren dat wij contact met de verschillende diensten zullen opnemen opdat wij alle informatie zouden kunnen behouden betreffende uw dossier.We komen zo snel mogelijk naar u terug met een concreet antwoord en een oplossingsvoorstel.Wij blijven ter uwer beschikking.Met vriendelijke groeten.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regardsDaphné PHILIPPETTEManager gestionnaires ServiceClients10, Rue de l'Artisanat- 5020 SuarléeBegreen. Keep it on your screen !Les documents annexés sont transmis à titre confidentiel et sont la propriété du groupe Eggo

M. A.

Naar: eggo

30/08/2021

besteU zou iemand sturen om de kwaliteitscontrole uit te voeren aangezien volgende punten nog niet in orde zijn:we hebben nog steeds geen oven, de vaatwasser werkt niet, het keukenblad is beschadigd & de keukenkasten zijn slecht afgewerkt vanbinnen.Ik zou heel graag snel iets van jullie horen want op deze manier blijven de dingen aanslepen & zijn we zeer onttevreden.vopend op een spoedig antwoordMajid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform