Terug

Problemen met Ebike met Bafang Max drive motor

Opgelost Openbaar

Prestige Fietsen NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Prestige Fietsen NV

25/08/2020

Beste, ik kocht op 18 maart 2018 een Ebike type Soho met een Bafang Max Drive motor - chassis MT17FXA581. Sinds mei 2018 (dus al van in het begin) gaf die motor problemen door een slechte ondersteuning (gevoel van een slippende aandrijfriem in 3de, 4de en 5de, met een remmende motor tot gevolg. Deze fiets is daarvoor reeds 2 maal binnen geweest (telkens 3 weken en 50 euro kosten) terwijl er enkel een snelheidaanpassing gedaan is via de display wat wettelijk niet mag. Nu is sinds 22 Juni 2020 mijn fiets terug binnen (ticket nummer 336) voor dit steeds terugkerend probleem en we zijn nu 25 Augustus of NEGEN weken later en nog steeds heb ik mijn herstelde fiets niet terug. Wat een invloed had op de kwaliteit van mijn zomervakantie.Aangezien het een probleem is/was sinds het begin zou ik een beroep willen doen op jullie klantvriendelijkheid om deze defecte motor om te ruilen in garantie (de fiets heeft amper 1400 km op de teller) OF dat ik, mits opleg, een andere fiets kan aankopen in jullie winkel (mits mijn opleg redelijk blijft natuurlijk).Ik beschouw dit schrijven dan ook als een INGEBREKESTELLING.Hopende op een gunstig resultaat van uwentwege, De Keulenaer Norbert9230 Wetteren


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform