Terug

Problemen met de terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Refurbished.be

15/12/2023

Beste, op 9 nov. '23 kocht ik een iPhone via Refurbished.store. Het bedrag vd gsm is €381.Op 13 nov. ontving ik nog steeds geen gsm, dus ik mailde hen.Op 14 nov. krijg ik antwoord: het product is blijkbaar niet meer leverbaar en ze stellen voor om het aankoopbedrag binnen de 15 werkdagen terug te storten.Onmiddellijk heb ik gereageerd + nog eens al mijn bankgegevens erbij gezet voor de refund.Langer dan 15 werkdagen verder en geen enkele reactie meer op mijn ondertussen 5 nieuwe mails waar ik in vraag hoe het zit met de terugbetaling.Tot op heden geen centen retour op mijn rekening...En nu vul ik jullie formulier in in de hoop via hier wel geholpen te worden.Dank jullie!

Berichten (2)

Refurbished.be

Naar: J. D.

15/12/2023

Beste klant, Bedankt voor uw e-mail.Wij hebben uw e-mail geregistreerd onder nummer 727538415.Door drukte doen wij er alles aan u binnen 3 dagen te voorzien van een reactie op uw mail.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Klantenservice Refurbished.nl

J. D.

Naar: Refurbished.be

19/12/2023

Nog steeds geen antwoord ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform