Dag Patricia,We hebben het probleem even grondig bekeken. Op 4 oktober plaatste je een bestelling bij ons ter waarde van Eur 47,09. Wij hebben je pakket op 5 oktober meegegeven met bpost en zij hebben het pakket op hun beurt op 6 oktober in het afhaalpunt dat jij gekozen hebt, geleverd. Daar werd het pakket nooit afgehaald en op 22 oktober kregen wij het pakket retour bij ons. Wanneer pakketjes niet worden afgehaald in het afhaalpunt worden ze dus teruggestuurd naar ons. Wanneer pakketjes zonder reden bij ons terug aankomen, sturen wij die omwille van corona altijd weer op naar onze klanten en ook in dit geval hebben wij dat gedaan. Wij hebben het pakket daarom op 13 november naar je thuisadres opgestuurd. Daar werd het op 16 november ook geleverd volgens de trackinglink van bpost.Op 27 november krijgen wij een mailtje binnen van jou waarin je je vorige mails naar ons vermeldt, maar die mails zijn nooit in ons systeem verschenen helaas. Je mails van 19 oktober, 16 november en 20november hebben we nooit kunnen beantwoorden omdat die niet zijn opgepikt door ons systeem. We zijn gaan nakijken waar het probleem daar lag en die 3 mails zijn toen helaas in onze ongewenste e-mails terechtgekomen. Hoe die mail van 27 november dan opeens wel in ons systeem gekomen is, daar hebben we helaas zelf geen verklaring voor.We hebben je in ieder geval op 1 december telefonisch proberen te bereiken, maar daar hebben we nooit reactie op mogen ontvangen.We willen dit probleem uiteraard correct oplossen. We stellen je daarom het volgende voor. Aangezien je op 16 november het pakketje van ons ontvangen hebt, maar je toch graag een terugbetaling wenst, vragen we je om de producten die je toen ontvangen hebt naar ons terug te sturen. Je kan daarvoor het retourlabel in bijlage gebruiken. Wanneer onze klanten een pakketje ontvangen en ze dat willen terugsturen, moeten ze daar normaal gezien retourkosten voor betalen, maar we zullen die in dit geval laten vallen. Wanneer het pakketweer terug bij ons aankomt, zullen we je het volledige bedrag van Eur 47,09 terugbetalen. Wanneer die terugbetaling uitgevoerd is, ontvang je nog een mail van ons zodat je op de hoogte bent. We hopen dat we je hiermee een gepaste oplossing aanbieden.We willen ons in ieder geval uitgebreid verontschuldigen voor het ongemak. Ook willen we je meegeven dat als we niet meteen antwoorden op je mails je best even telefonisch contact met ons kan opnemen of ons een bericht kan sturen via onze chat. Op die manier kunnen we je sneller verder helpen.Bij vragen of opmerkingen mag je rechtstreeks contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch op het nummer 03/460 34 28, via onze chat of per mail (apotheker@pharmamarket.be).Met vriendelijke groeten, Team PharmaMarket PharmaMarket Apotheek Antverpia nv Boechoutsesteenweg 13 BE-2540 HoveTel +32 3 460 34 28apotheker@pharmamarket.be