Terug

problemen met de nieuwe verwarmingsketel

Opgelost Openbaar

keteldokter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. T.

Naar: keteldokter

04/04/2018

in februari 2017 hebben we een nieuwe verwarmingsketel laten plaatsen. sindsdien hebben we aan een stuk door problemen met de verwarming de ketel valt regelmatig uit en hierdoor zitten we zonder warm water en zonder verwarming.ook hebben we het probleem dat er sinds de ketel geplaatst is er continu drukverlies is op het verwarmingsnet. wat de mensen blijkbaar normaal vinden.(om de week water bij doen op het verwarmingsnet)En als je een afspraak maakt om de ketel dan nog eens te laaten nakijken komen ze niet opdagen .en tot 5 keer de afspraak verzetten naar een latere datum.dan zit je de ganse dag te wachten omdat ze zeggen dat ze re zullen zijn om 10 u in de voormiddag en s' avonds zit je dan nog zelf te bellen om dan te horen te krijgen dat ze morgen zullen komen.en zijn ze dan geweest is het probleem nog altijd niet opgelost.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform