Terug

Problemen met de mobilhome

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Dicar Motorhomes

11/12/2018

Mei 2018 koop ik een mobilhome bij Dicar te Geel die ik mag afhalen 21 november 2018.Bij de afhalen krijg ik de melding dat er een bult is in het paneel en dat hij hersteld word in 2019.Twee weken na afhaling stellen we vast dat de verwarming het niet doet, na 6 maal telefonisch contact ben ik met het voertuig naar daar gereden een 65km enkel rit.Daar krijg ik te horen dat ze mij verkeerd informeren om de verwarming te resetten.Enkele dagen later vullen we de watertank ook hier hebben we problemen mee, na 3 telefoon gesprekken en 2 maal beloofd dat ze terug bellen heeft een verkoop medewerkster het kunnen oplossen. Na onze eerste aankomst bij vertrek stellen we vast dat het kookfornuis niet werkt en het liftbed.Weeral telefonisch contact genomen waar ze beloven contact terug op te nemen en dit tot 4 maal toe. Uiteindelijk om 17u15 contacteren ze ons maar helaas kunnen ze ons niet helpen en vragen een herstellingsaanvraag in te dienen en stoppen dan maar ons weekend.Maandag 10/12/18 krijgen we een mail dat ons voertuig pas 10/12/18 hersteld kan worden. Ik ga hier niet mee akkoord en heb nu 2 maal contact gehad waar ik het antwoord krijg na dat ik meld dat ik kerstmis met de mobilhome op vakantie wens te gaan dat zij er niets aandoen kunnen dat wij op vakantie wensen te gaan en dit ons probleem is.De persoon van Dicar haar woorden zijn, mijnheer wij leveren 60 voertuigen per week en herstellen er 35 per week vindt u dat niet voldoende, als u op vakantie wil gaan met kerstmis is dat uw keuze niet de onze, als ik nu naar de tandarts ga moet ik ook een maand wachten.Ik vraag mij dan af na een aankoop van €60000 waar de waarde, service en kwaliteit zit van dit bedrijf.

Berichten (1)

Dicar Motorhomes

Naar: A. C.

11/12/2018

Geachte Heer Devue,Met enige verbazing heb ik uw klacht gelezen. Ik wil u bij deze ook onmiddellijk onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor wat er zich heeft afgespeeld. Het is duidelijk dat de eindcontrole niet voldoende werd uitgevoerd, vóór aflevering en dat de communicatie te kort schoot. Tegelijk dank ik u om die communicatie niet gestaakt te hebben. Uw bericht moeten wij aanwenden om, in het kader van klantentevredenheid en service, de nodige stappen te ondernemen om onze medewerkers bij te sturen, doch we zijn ons bewust dat u daar niet direct een boodschap aan heeft.Onze mensen hebben ondertussen ook contact gehad met u om toch zeer spoedig verder te helpen. Onze techniekers zullen tijdens die afspraak al het mogelijke doen om de zeer noodzakelijke mankementen op te lossen, zodat uw geplande kerstuitstap niet in het gedrang komt.Ik hoop, Geachte Heer Devue, dat uw vertrouwen niet blijvend geschaad werd en dat we onze relatie constructief zullen kunnen verderzetten.Intussen blijven wij tot uw dienst.Met vriendelijke groeten,Sincères salutations,Best regards,Mit Freundlichen Gra¼aŸen,Patrick RemsTeam leader Customer DeskWarrantiesVraag een afspraak aan via onzewebsite.Maak een afspraakDICAR bvba- Grote Steenweg 2 - B-2440 GeelTel: 0032 (0)14 57 99 91 -www.dicar.bePBefore printing, think about the environment


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform