Geachte Heer Devue,Met enige verbazing heb ik uw klacht gelezen. Ik wil u bij deze ook onmiddellijk onze welgemeende verontschuldigingen aanbieden voor wat er zich heeft afgespeeld. Het is duidelijk dat de eindcontrole niet voldoende werd uitgevoerd, vóór aflevering en dat de communicatie te kort schoot. Tegelijk dank ik u om die communicatie niet gestaakt te hebben. Uw bericht moeten wij aanwenden om, in het kader van klantentevredenheid en service, de nodige stappen te ondernemen om onze medewerkers bij te sturen, doch we zijn ons bewust dat u daar niet direct een boodschap aan heeft.Onze mensen hebben ondertussen ook contact gehad met u om toch zeer spoedig verder te helpen. Onze techniekers zullen tijdens die afspraak al het mogelijke doen om de zeer noodzakelijke mankementen op te lossen, zodat uw geplande kerstuitstap niet in het gedrang komt.Ik hoop, Geachte Heer Devue, dat uw vertrouwen niet blijvend geschaad werd en dat we onze relatie constructief zullen kunnen verderzetten.Intussen blijven wij tot uw dienst.Met vriendelijke groeten,Sincères salutations,Best regards,Mit Freundlichen Gra¼aŸen,Patrick RemsTeam leader Customer DeskWarrantiesVraag een afspraak aan via onzewebsite.Maak een afspraakDICAR bvba- Grote Steenweg 2 - B-2440 GeelTel: 0032 (0)14 57 99 91 -www.dicar.bePBefore printing, think about the environment