Terug

Problemen met contract

Opgelost Openbaar

Opzeggenbij

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Opzeggenbij

05/01/2023

Opzegbrief wordt door het bedrijf verstuurd naar De Standaard, enkele dagen later (wanneer annuleren van de opzegbrief niet meer mogelijk is) ontvang ik een mail van het bedrijf waarin ik 29,95 euro moet betalen. Dit stond allesbehalve duidelijk aangegeven op de website. In hun algemene voorwaarden staat echter dat het ontbinden van de overeenkomst mogelijk is binnen 14 dagen. Maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven. Ik ga dit niet betalen. Zet dit duidelijk op uw website en niet in mini lettertjes. Dit is pure oplichterij.

Berichten (1)

Opzeggenbij

Naar: A. S.

06/01/2023

Beste klant,Hartelijk dank voor uw bericht. Wat jammer om te lezen dat u deaangevraagde opzegbrief wilt annuleren.Omdat onze diensten volledig geautomatiseerd zijn om zo uw opzegverzoek zosnel mogelijk de deur uit te krijgen, kan een annulering uitsluitend wordendoorgegeven via de 'annuleerknop' welke u terugvindt onderin debevestigingsmail van uw aanvraag. Meer informatie hierover vindt u terug inonze 'Veelgestelde vragen-sectie ' op dewebsite.Na 12 uur wordt uw opzegbrief automatisch afgedrukt en verzonden via bpost.Dit kan helaas niet worden teruggedraaid.Vertrouwende u voldoende gea¯nformeerd te hebben.Als er verder nog vragen zijn help ik u graag verder. Voor nu wens ik u eenhele fijne dag!Met vriendelijke groet,Eva opzeggenbij.be*Maakt het opzeggen van jouw dienst(en) gemakkelijk.*On Thu, Jan 5, 2023 12:26 PM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform