Beste, op Woensdag 17/05/23 deed ik een aankoop in de Exterioo winkel van Asse. Mijn aankoop bevat: Een tuintafel en een Loungset. De betaling is volledig ter plaatsen gebeurt in de winkel. Een betaling van 2705.40€. Deze aankoop/bestelling ging geleverd worden bij ons thuis in de tuin op Woensdag 24/05/23. Voor de levering in de tuin heb ik 25€ moeten betalen. Op maandag 22/05/23 neem ik persoonlijk contact op met de Exterioo winkel te Asse om te vragen of ik ook nog een beschermhoes kan bestellen voor mijn loungset. Deze was ik namelijk vergeten erbij te bestellen in de winkel zelf op Woensdag 17/05/23. Dezelfde dag op Maandag 22/05/23 kreeg ik een e-mail van Exterioo om mijn beschermhoes te betalen. Deze heeft mij 99€ gekost en heb ik meteen online betaald. Terwijl vroeg ik aan de verkoopster, waarmee ik telefonisch in gesprek was, of mijn bestelling effectief op woensdag 24/05/23 geleverd zal worden? De verkoopster verteld me, dat mijn levering dag later zal toekomen op donderdag 25/05/23. Op Donderdag 25/05/23 wacht ik heel de dag af. Om 13u33 heb ik namelijk opnieuw telefonisch contact opgenomen met de Exterioo winkel te Asse. Ik kreeg een andere verkoopster aan de telefoon. Ik vroeg haar wanneer mijn bestelling geleverd zal worden, aangezien deze, die dag zou toekomen. Haar antwoord was: Mevrouw, als u geen e-mail hebt ontvangen van onze leverancier, dan zal deze vandaag niet geleverd worden. U krijgt sowieso een e-mail van zodra de levering op komst is. ze hebben tijd tot 20u 's avonds om te leveren. Bij deze... conversatie afgesloten. Ik blijf de hele dag wachten op mijn bestelling. Dezelfde dag, op Donderdag 25/05/23 neem ik voor de 2de keer telefonisch contact op met de Exterioo winkel te Asse. Deze keer om 17u05. Nogmaals kreeg ik dezelfde verkoopster aan de telefoon als een paar uur ervoor. Nogmaals vroeg ik haar of zij mij niet kon helpen door in haar computer systeem te kijken, of mijn bestelling op komst was. Op dat moment heeft zij in haar computer mijn bestelling opgezocht en daar bleek dat mijn bestelling die volledig betaald is, pas op Dinsdag 06/06/23 zou geleverd worden. Hoe kan dat nu? vroeg ik haar. Omwille dat ik op Maandag 22/05/23 telefonisch een bestelling geplaatst heb van mijn beschermhoes voor de Loungset, heeft die verkoopster dit toen toegevoegd aan mijn bestelling die ik op 17/05/23 geplaatst heb in de winkel van Asse. Waardoor alles werd opgeschoven, omwille dat de leverancier wacht totdat zij mijn betaling van 99€ hadden ontvangen om alles tegelijkertijd te kunnen leveren op dezelfde dag. In plaats van mij de loungset + tuintafel te leveren op donderdag 25/05/23 en mijn beschermhoes een week later. Zorgde dit ervoor dat alles was opgeschoven naar Dinsdag 06/06/23. Terwijl ik toen, de 22/05/23 duidelijk aan de verkoopster heb gevraagd of dit mijn levering niet zal belemmeren. Waarop zij antwoorde: Dat mijn bestelling op donderdag 25/05/23 zal geleverd worden. Wat dus niet het geval was. Ik dien een klacht in, wegens foute communicatie van de 3 verkoopsters uit de Exterioo winkel te Asse. Zowel de Mannelijke verkoper, die eerst had gezegd dat mijn bestelling geleverd zal worden op woensdag 24/05/23. Als de 2 vrouwelijke verkoopster. De ene die duidelijk zegt dat mijn bestelling geleverd zal worden op donderdag 25/05/23 en de andere verkoopster helemaal niet hulpzaam was toen ik haar de eerste keer belde op donderdag 25/05/23 om 13u33 en ik dus nogmaals moest bellen om hulp op dezelfde dag, maar dan om 17u05. Ik heb gevraagd om mij de gegevens van hun leverancier door te geven zodat ik persoonlijk contact kon opnemen met de leverancier die ervoor zorgt dat mijn bestelling geleverd wordt. Bleek dat Exterioo geen eigen leverancier hebben en dus ook geen gegevens heeft van de leverancier die de bestellingen van hun winkel bezorgd, naar hun klanten. Exterioo zelf kon blijkbaar geen contact opnemen met de leverancier, daar hebben ze niets van. Geen e-mailadres, geen telefoonnummer, geen adres... Op dit moment kan ik alleen maar hopen dat mijn bestelling op Dinsdag 06/06/23 volledig geleverd zal worden in de tuin. Ik wens een terugbetaling van mijn Beschermhoes die mij 99€ gekost heeft + een terugbetaling van de levering in de tuin die mij 25€ gekost heeft. Ik wens dus een TERUGBETALLING van in TOTAAL 124€