Terug

Problemen met cashback

Closed Openbaar

Envie de plus - zin in meer

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Envie de plus - zin in meer

17/12/2023

Beste, ik koop regelmatig producten in winkel waarop cashback staat vermeld (50-100%). Dit kan niet aan kassa maar enkel thuis via zeer omslachtige methode. (Inloggen, kassaticket inscannen, barcodes toevoegen, reknr toevoegen). Wanneer je besluit hier toch voor te gaan, is er wel altijd iets fout. Voorbeeld product doet niet mee, hoewel je duidelijk kan aantonen dat cashback vignet erop plakte in winkel. Of nog voorbeeld, je hebt al eens cashback gehad, terwijl vignet ook kleefde op volgend product, plots worden online andere regels gehanteerd, je krijgt geen antwoord, of lijkt automatisch, naast de kwestie. Voor mij valse reclame, al meerdere malen de cashback niet gekregen, hoewel ik kocht met intentie die wel te krijgen. Met andere woorden, ik betaal altijd volle pot, terwijl ik er van uit ga producten aan halve prijs te kopen. Ik voel mij bedrogen en niet gehoord door bedrijf.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform