beste,Graag wil ik een klacht indienen.We kregen herhaaldelijk herinneringen voor facturen die via zoomit verstuurd zou zijn geweest. Gezien we die facturen niet ontvangen hebben, noch via de post, noch via zoomit, konden we de facturen niet tijdig betalen. Telkens namen we contact op met jullie om dit recht te zetten. Er werd ons meegedeeld dat de facturen voortaan via de post verstuurd zouden worden. Helaas was dit niet het geval en kregen we opnieuw een herinnering, met uiteraard opnieuw bijhorende kosten. We stuurden eerder al onderstaande e-mail, waar we geen reactie op kregen. Later kregen we zonder verder info of reactie op de betreffende e-mail opnieuw een herinnering met extra kosten. Na telefonisch contact op 1/7 werd ons meegedeeld dat het om een interne fout ging en we geen openstaande kosten meer hadden en we de brief bijgevolg mochten negeren.Nu krijgen we na terugkeer van vakantie een brief van Intrum om onze openstaande schuld op te volgen. Een betaling die we volgens jullie eerdere berichten mochten schrappen en waar we dus ook niet mee akkoord gaan. Graag krijgen we bevestiging van jullie fout en rechtzetting bij Intrum.Kopie van deze e-mail naar Intrum en test-aankoop.