Terug

Problemen met betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Auto hero

24/08/2021

Beste,Onlangs kocht ik een auto bij autohero.Na het wachten van 2maanden had ik de wagen nog steeds niet ontvangen terwijl me beloofd was deze na 3 weken te leveren.Ook was me gezegd op die moment dat deze toen nog zeker 3weken langer zou duren.Door die reden heb ik de wagen geannuleerd. Intussen heb ik wel de factuur ontvangen van verkeersbelastingen en deze dienen betaald te worden. Het is niet normaal dat ik deze factuur moet betalen voor een wagen die ik nooit gezien heb. Autohero weigerde echter deze voor mij te betalen hoewel zij degene zijn die de afspraak van levering niet konden nakomen. Na contact met autohero werd me een waardebon voor bol.com ter waarde van 50€ aangeboden. Deze dekt echter de kost van 676,64 bBIV en het verloren deel van de verkeersbelasting niet.

Berichten (1)

Auto hero

Naar: B. V.

26/08/2021

Beste meneer Van der Linden, Test Aankoop heeft ons uw bericht met het door ons opgevraagde document bezorgd, waarvoor dank. Onze excuses dat de herstellingstijd voor uw auto zo lang is opgelopen waardoor u de beslissing hebt genomen om de Opel Zafira te annuleren. Een dergelijke vertraging bij een van onze netwerkgarages komt uiterst zelden voor. Ik wil u hierbij bevestigen dat wij uw klacht en verzoek tot compensatie in behandeling hebben genomen en hier eersaags bij u op zullen terugkomen. Met vriendelijke groeten, Ann Van den Cloot TEAMLEAD CUSTOMER SERVICE BE t. +32 460 25 25 81 e.  ann.vandencloot@autohero.com Op Di, 24 Aug om 12:33 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform