Terug

Problemen met betaling van ongeleverde dienst

Opgelost Openbaar

Senicom B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Senicom B.V.

10/04/2020

Beste, ik bestelde een seniorenvoordeelkaart per computer. Het vermelde rekeningnummer op de factuur liet me niet toe deze te betalen. Het betrof een Nederlands rekeningnummer voor een Belgische leverancier. Ik kon dus niet betalen en tot overmaat krijg ik nu van een incassobedrijf een betalingsopdracht te betalen aan een Belgisch bankrekeningnummer waaraan ik wel kan betalen. Ik aanzie dit dan ook als een geval van scaming waartegen ik mij zal verzetten.

Berichten (3)

Senicom B.V.

Naar: R. D.

10/04/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice van de Seniorenvoordeelpas. Uw bericht (228844) is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[7OVK9Y-LPOR]

R. D.

Naar: Senicom B.V.

22/04/2020

Ik, Roland De Mesel, benedenstraat 2 te 9520 Bavegem diende een klacht in op 10 april 2020 en heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Wanneer de vertraging zou te wijten zijn aan de Coronacrisis, dan heb ik daar alle begrip voor. Ik neem over een tiental dagen opnieuw contact op. Hoogachtend

Senicom B.V.

Naar: R. D.

22/04/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice van de Seniorenvoordeelpas. Uw bericht (231922) is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[WVRWXD-QZW5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform