Terug

Problemen met betaling schadevergoeding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: AG Insurance

10/04/2021

Beste, ik verwijs naar mail aan”Peter Wouters” van 05/04/2021.Ik heb nog enkele reactie gehad, op mijn vraag wanneer ik de schadevergoeding kan verwachten!De expert sprak van 1 week...Op de betaling van de Vorige schade( zie mail) wacht ik nu langer dan 1 jaar!Hopend op ditmaal een snelle reactie,mvg,Wim Duym

Berichten (5)

AG Insurance

Naar: W. D.

12/04/2021

Geachte heer, geachte mevrouwIk meld u goede ontvangst van uw bericht van 10 april 2021.Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG20942/AT'.Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken.Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan dhr. Duym.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: W. D.

20/04/2021

Geachte heer, geachte mevrouwIk kan u hierbij bevestigen dat er zonet een antwoord ten gronde aan dhr. Duym werd bezorgd.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

W. D.

Naar: AG Insurance

08/05/2021

Beste , het recente schade geval werd afgewerkt, waarvoor mijn dank.Blijft het schade geval van 2/2020(stormschade dak,zie vorige mails)dat door u via Homeras en SOS Roof werd hersteld, dat door u verder in onderzoek is ,en waarvoor tot nu geen tussenkomst zoals voorzien in de polis werd uitgekeerd.Graag een update van de stand van zaken.Met vriendelijke groet, Willy Duym

AG Insurance

Naar: W. D.

10/05/2021

Geachte heer, geachte mevrouwIk meld u goede ontvangst van uw bericht van 8 mei 2021.Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG21111/AT'.Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken.Ingevolge de strenge privacybepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan dhr. Duym.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: W. D.

27/05/2021

Geachte heer, geachte mevrouwIk kan u er over berichten dat het desbetreffende schadedossier intussen verder behandeld werd en dat dhr. Duym intussen ook werd aangeschreven.Ik sluit hierbij dan ook mijn tussenkomst af.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform