Beste,Ik bestelde op 26/07/2023 een auto bij Autohero.be. Op 07/08/2023 werd de auto geleverd, alles leek op eerste zicht OK - geen klachten over de levering of het aankoopproces.Diezelfde dag maakte ik al een melding dat de linker zijspiegel niet kon inklappen. Dit probleem is uiteindelijk correct opgelost (spiegel vervangen op kosten van Autohero) dus minder belangrijk maar ik vermeld het voor de volledigheid.Vijf dagen later, op 12/08/2023 liet ik weten dat er een oranje motorstoringslampje was begonnen branden op het dashboard. Ik had op dit moment slechts 105 kilometer met de auto gereden. Ik heb een foto genomen van het dashboard met daarop het brandende lampje en de kilometerstand. Ik heb hiervan een e-mail (en uiteraard de foto) als bewijs.De officiële 'claim' die ik hierover moest indienen volgde wel pas op 18/08/2023 omdat ik het proces op dit moment nog niet zo goed kende en dacht dat deze melding automatisch ging toegevoegd worden aan mijn bestaande claim over de spiegel. Dit was uiteraard nog altijd slechts 11 dagen na ontvangst van de wagen.Ik moest van Autohero kiezen voor een partner garage van hen om langs te gaan voor beide problemen - ik had al een afspraak gemaakt bij Auto5 te Roeselare voor de spiegel, deze afspraak was op 23/08/2023. Op die datum ben ik dan ook naar Auto5 gegaan en hebben ze de twee problemen bekeken.Bij uitlezen van het probleem bleek het te gaan over 'injectie/katalysator'. De mechanieker zag echter niet onmiddellijk een probleem en omdat de auto nog vrij jong is (vijf jaar oud met 49660 km op de teller op de dag van ontvangst) heeft hij het lampje ge-reset, afwachten of het terugkeert was de boodschap. Met de spiegel konden ze me niet helpen omdat ze dergelijke spiegel niet konden bestellen. Ze raadden op dat moment aan om een Dacia dealer te zoeken om de auto verder te bekijken.Ik liet dit weten aan Autohero, zij hadden liever dat ik toch langsging bij een andere partner garage. Zo gezegd, zo gedaan, ik maakte een afspraak bij garage Vancompernolle in Meulebeke. Op 31/08/2023 ging ik langs bij deze garage. Zij konden de spiegel wel bestellen. Ze hadden geen tijd om de motorstoring uit te lezen en vroegen om op een later moment terug te keren: 12/09/2023. Dit liet ik ook weten aan Autohero.Op 12/09/2023 ging ik dus nog eens langs bij garage Vancompernolle. Helaas was het opnieuw heel druk in de garage en heeft de mechanieker op dat moment vrijwel hetzelfde gedaan als de mechanieker bij Auto5: uitlezen (injectie/katalysator), lampje resetten, raad om terug te keren als het lampje toch opnieuw opduikt.Toen ik dit liet weten aan Autohero, kreeg ik telefoon van hen. Ze lieten weten dat ze zelf contact gehad hadden met garage Vancompernolle en dat de garage wel de nieuwe spiegel zou bestellen en herstel uitvoeren van de spiegel, maar de motorstoring verder diagnosticeren dat zagen ze niet zitten.Het lampje is opnieuw beginnen branden op 17/09/2023, Autohero raadde aan om toch weer contact op te nemen met de eerste garage (Auto5). Ik heb Auto5 opgebeld, zij lieten weten dat het echt beter zou zijn om naar een Dacia dealer te gaan met dit probleem. Ik meldde dit aan Autohero en kreeg toestemming om een Dacia dealer te contacteren.Op 20/09/2023 heb ik een afspraak gemaakt bij garage Van Mossel Devos-Capoen te Kuurne, een Renault/Dacia garage. Ik mocht langsgaan met de auto op 02/10.Intussen wist Autohero zelf niet meer goed wat er gaande was met mijn dossier: op 29/09/2023 kreeg ik een mail met de vraag om hen te laten weten hoe het gegaan was met de afspraak bij Auto5. Ik liet hen weten dat eerder al gemeld had dat Auto5 had laten weten dat zij het probleem waarschijnlijk moeilijk konden oplossen.Op 02/10/2023 ben ik met de auto naar garage Van Mossel geweest, de Renault/Dacia garage. Ik kreeg een uurtje nadat ik de auto daar binnengebracht had telefoon dat de testen met de lambdasonde pas de dag erna konden gebeuren. Even afwachten dus.Op 03/10/2023 kreeg ik de melding dat ik de auto kon gaan ophalen. Ik kreeg een factuur van 309,46 euro voorgeschoteld, voornamelijk arbeidsloon uren want uiteraard kruipt er wel wat tijd in het diagnosticeren van dergelijk probleem. Autohero weigerde deze factuur te betalen omdat ze niet genoeg info gekregen hadden over deze 'herstelling'. De herstelling in kwestie stond vermeld op de factuur: diagnose, uitlezen fouten, test met nieuwe lambdasonde, terugmonteren oude lambdasonde, herprogrammatie inspuiting. De hoop was dat het probleem hiermee van de baan was.Ik heb deze factuur dus betaald - slechts een dag later (04/10/2023) echter...kwam het lampje opnieuw terug. Nieuwe afspraak bij garage Van Mossel: 10/10/2023. Na enkele dagen lieten ze me uiteindelijk weten dat na veel testen toch bleek dat de katalysator moet vervangen worden. De garage stuurde een bestek door naar Autohero en mezelf. Kostplaatje: 2.265,87 euro. Deze e-mail werd verstuurd om 16:29. Dertien minuten later, om 16:42, kreeg ik antwoord van Autohero dat deze herstelling niet gedekt wordt onder mijn garantievoorwaarden en dat zij dit dus niet zullen betalen, de garage kreeg ook dit antwoord.Autohero levert mij dus een auto waar duidelijk iets aan schort, wat al bleek binnen 5 dagen / 105 kilometer, maar weigert op te draaien voor de herstelkosten.