Terug

problemen met bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. L.

Naar: zadaro

04/08/2021

beste, ik bestelde op 7 juli een garden trimmer ( de beste elektrische kantjessnijder ) aan -50% en betaalde 24.95€.De bestelling ging 7-20 dagen duren nu zijn we ondertussen al 28 dagen verder en heb nog niets ontvangen ook geen track&trace.Heb op 26 juli een mail verstuurd en hun antwoord was Ik heb even uw bestelling bekeken en ik zie dat uw producten op dit moment nog onderweg zijn naar uw afleveradres . Volgens ons beleid moet ik u adviseren dat de levering van uw bestelling tussen de 15 en 25 dagen in beslag neemt. Dit is volledig afhankelijk van het land van herkomst van het product en eventuele vertragingen waar wij geen invloed op hebben zijn hierbij inbegrepen. Normaal gesproken leveren wij al onze producten binnen dit vastgestelde termijn. Helaas komt het weleens voor dat wij niet aan deze verwachtingen kunnen doen en het spijt me zeer dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Mocht u in de komende 5 dagen uw bestelling nog niet hebben ontvangen laat het ons dan weten ! Wij stellen uw geduld zeer op prijs. Dat was hun antwoord op de mail, ondertussen heb ik al een nieuwe mail verstuurd maar nog altijd geen antwoord.Wat kan jullie doen ? mvg Nancy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform