Beste, ik had een afspraak bij kapper S Label Salon te Heusden-Zolder. Er was reeds een voorschot betaald van €150 voor een kappers behandeling van €1200!euro. Echter ben ik ernstig ziek geworden en kon ik enkele weken niet buiten komen dus ook mijn afspraak niet. Ik heb dit tijdig aan hun gemeld en ze zouden mij Olaplex producten leveren in plaats voor het betaalde bedrag. Ze vroegen 35.8 euro per busje wat al 10euro duurder is als op verscheidene sites. Mij maakte het niet uit aangezien ik toch niet kon langskomen en al kon beginnen met de productjes dan. Ze hebben als ook €6,90 verzendkosten aangerekend. Echter heb ik nooit een link ontvangen dat mijn pakketje onderweg zou zijn of kreeg ik geen mail met de optie om aan te duiden waar men het pakket mocht leggen indien ik niet thuis zou zijn. De week dat het pakketje aankwam was ik reeds terug aan het werk en was er overdag niemand thuis. Ik heb er nog enkele dagen laten overgaan door rekening te houden met de feestdag. Ik heb toen een bericht gestuurd om te vragen achter een link voor aflevering aangezien wij reeds hebben meegemaakt dat ze de pakketjes op de oprit legde en deze leeg waren bij aankomst. Toen ik dit vroeg aan S Label zij ze dat er helemaal geen link was omdat ik geen verzending zou betaald hebben en dat het pakket reeds was bezorgd.Ik wist hun te meldden dat ik contact had met Bpost en zij vertelden dat ze hun busjes volladen en een dag laten staan ter coronamaatregel. Ik gaf het dus nog een tijdje en stuurde enkele dagen later nogmaals dat ik niets had ontvangen. Ik kreeg toen als antwoord dat dat pech was, dat is het risico van verzenden zeiden ze en dat ik mijn pakket maar had moet komen halen ipv te laten verzenden. Ik meldde hen dat het hun verantwoordelijkheid is als verkoper om mijn pakket correct af te leveren en daarop reageerde ze dat ze haar advocaat op me ging afsturen omdat ze vond dat ik helemaal het recht niet had om zulke vragen te stellen.. Deze mensen gaan een website opstartten en zijn niet eens gekend met de verkoopswet? Ik was niet thuis, geen briefje van aflevering in de bus, geen pakket afgetekend, niet bij de buren. Kan inderdaad de fout zijn van Bpost maar de onprofessionaliteit die ik nu heb meegemaakt bij S Label en de dreigementen om een advocaat op mij af te sturen omdat ik rechtvaardig achter een pakket vraag waar ik 150euro voor heb betaald, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Schandalig gewoon. Kan hier iemand deze mensen helpen met uitleggen wat hun rechten zijn als verkoper aub? Het kan niet de bedoeling zijn dat mensen een bestelling van 150euro kwijt zijn en dan als antwoord krijgen dan hadje maar moeten langskomen. Het is toch niet aan de klant om dit met Bpost op te lossen en te hopen dat het pakketje ooit terecht komt. Maakt me niet uit hoe ze het oplossen(terugbetaling, aangetekend verzenden, schadevergoeding,..) maar ik zie dit wel graag opgelost geraken en zelf zijn ze niet bereid jammer genoeg. Mvg, Cheyenne Deloz