Terug

Problemen met bestelling horloge

Closed Openbaar

Lescaut Antwerp

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: Lescaut Antwerp

11/03/2024

Beste, ik bestelde begin december een horloge t.w.v. €151,20 via de webshop van Lescaut. Ik ontving een bevestigingsmail met het bericht dat ik op de hoogte zou worden gebracht van zodra mijn bestelling verzonden werd. Daarna hoorde ik er niets meer van de orderstatus bleef hetzelfde. Begin januari probeerde ik via mail te polsen naar de situatie, maar mijn mail kon niet afgeleverd worden: het opgegeven e-mailadres leek/lijkt niet te werken. Ik probeerde Lescaut daarop te bereiken via andere wegen: op hun Facebook- en Instagrampagina kreeg ik geen reactie en een telefoonnummer dat ik op Google vond, leek mij een privénummer te zijn dat naar voicemail overging. Uiteindelijk contacteerde mijn vriendin een van de eigenaars op zijn persoonlijke Facebook-pagina. Hij reageerde wel en zei dat hij zou bekijken wat er fout gelopen was. Een tijd later zei hij dat hij een horloge zou opsturen en vroeg daarbij opnieuw naar ons adres. Dat vond ik al wat raar, aangezien zij over die gegevens zouden moeten beschikken. Intussen zijn we alweer enkele weken verder en heb ik nog steeds niets ontvangen. Vandaag merkte ik dat de website offline is. Ik kan dus ook de pagina van mijn bestelling niet meer bekijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform