Terug

Problemen met bestelbon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Verandaland

11/01/2021

Beste, wij hebben op 18 juli 2014 een bestelbon ondertekend van verandaland voor het plaatsen van een veranda. Op de bestelbon staat duidelijk vermeld dat dit was onder voorbehoud van goedkeuring door stad Dendermonde. We hebben nadien telefonisch laten weten dat we geen goedkeuring kregen omwille van het feit dat de woning is gelegen in natuurgebied. Begin december 2020 worden wij opeens terug telefonisch gecontacteerd door verandaland met de vraag of de plaatsing kan doorgaan, wij geven aan dat wij geen goedkeuring hebben gekregen ( betrokken medewerker geeft zelf aan door corona de kast te hebben uitgekuist). Week nadien ontvangen wij van hun een schrijven dat ze hier niet mee akkoord gaan en dat we omwille van de annulatie 10% van het aankoopbedrag zouden moeten betalen, dus 2900 euro. We laten dan nog eens viabrief weten dat wij geen goedkeuring hebben ontvangen van de stad met daarbij een stedenbouwkundig attest. Afgelopen vrijdag ontvangen wij terug een mail dat ze zogezegd de brief niet hebben ontvangen. Verandaland blijft dus aandringen en devraag is of zij ons juridisch iets kunnen aan doen?

Berichten (1)

Verandaland

Naar: L. D.

22/01/2021

Beste,Deze mail werd naar de klant vorige week reeds verstuurdGrtVincent leuszaakvoerder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform