Hallo, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vorige poging tot contact. Graag had ik hier antwoord op. Vorige bericht van 09/03/24:Op 20/06/2023 bestelde ik een iPad op refurbished.be. Rond begin januari 2024 merkte ik op dat het scherm aan de rechterkant los kwam. Ik heb de klantenservice via mail gecontacteerd, waarop ik een standaard mail terug kreeg met de melding dat ik een retouraanvraag via de website moest aanmaken. Dit heb ik gedaan, maar kreeg nooit een antwoord of bevestiging. Ik heb de klantenservice meermaals proberen bereiken zonder resultaat of respons. In mijn profiel op de website van refurbished staat dat de aanvraag voltooid is aan de hand van een terugbetaling (wat ik eigenlijk niet had gevraagd. Ik wou een reparatie). Contact opnemen haalt niets uit, want men antwoordt niet.Gewenst oplossing:Terugbetaling: € 519,00VervangingHerstelling