Beste, Leasecontract afgesloten op 17.01.2023 voor een nieuwe leasingwagen op 19.07.2023, bij beeindigen contract. Oude leasingwagen in de garage afgeleverd op 29.06.2023, om een herstelling te laten uit te voeren en alles in orde te brengen om de nieuwe leasingwagen te ontvangen op 19.07.2023 bij terugkomst uit verlof. De nieuwe leasingwagen werd aan de garage geleverd eind juni 2023. Dus alles was klaar om de wagen in ontvangst te nemen. Bij terugkomst uit verlof stel ik vast dat : 1) mijn vorige leasingwagen is nog niet herstelt, (nieuw licht vooraan niet in stock bij Citroen). 2) De nieuwe leasingwagen, die in de garage staat, kan niet geleverd worden door problemen met de leasingcontracten. Overheveling van de hoofdconcessiehouder Doornik naar Bergen zodat alle contracten moeten worden aangepast. Tot mijn grote verwondering stel ik vast de Stellantis mijn contract verder laat lopen en mij 404,25 euro laat betalen (via domiciliering) van 19.07.2023 tot en 18.08.2023. Mijn contract was ten einde op 19.07.2023. We zijn nu reeds 30.07.2023 en ik heb nog steeds niet mijn nieuwe leasingwagen al staat die al één maand in de garage. Ik heb ook geen vervangwagen. De garage doet er alles aan maar de administratie van Stellantis is heel stroef. De dubbel van de sleutels alsook het tweede luik van inschrijving van het voertuig werden aan de garage afgeleverd. Dat de oude leasingwagen nog niet herstelt is, is eigenlijk niet zo erg daar de nieuwe reeds voorhanden is. Ik eis dat Stellantis Financial Services de betaalde som van 404,25 euro terugbetaald. Mijn contract was beindigd en de wagen werd afgeleverd aan de garage zoals gevraagd. Ik vertrek terug op verlof tot 10.08.2023 en de garage sluit van 12 08.2023 tot en met 27.08.2023. Indien ik mijn wagen net krijg op 11.08.2023, zit ik zonder wagen tot en met 27.08.2023. (dus twee maand zonder wagen, ook geen vervangvoertuig). Gelukkig heb ik nog een tweede wagen waarmee ik mij behelp.