Terug

Problemen met bedragen die via domiciliering van mijn rekening afgaan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Switch

20/02/2022

Beste, ik bestelde een I phone bij switch, bij de toog vertelde ze of ik gebruik wil maken van een caschback van 200€?aangezien er dus eenmalig 24,99€ van mijn rekening afging leek me dit een interessante deal.Nu plots zie ik verschillende bedragen van mijn rekening afgaan van:SFAM: -52.99€CYRANA: 2x -24,99 SOCIETE FRANÇAISE: 2x -19,99€HUBSIDE:-24,99€BUY-back-sfam: -9,99€Na telefonisch contact werd me verteld dat ik zogezegd een verzekering heb genomen voor al mijn toestellen etc. Dit was dus niet zo en ze willen vertellen mij dat ik er niet onderuit kan aangezien mijn handtekening is gezet, terwijl ik hier helemaal niet om heb gevraagd. Dit ging enkel om een cashback.Ik zou graag mijn geld terug willen opeisen en dat alle diensten worden stopgezet. Ik voel me echt in het zak gezet door de medewerkers van SWITCH.Een dag erna lees ik op HLN dat ik dus niet de enige ben.Ik hoop dat u me begrijpt en dat dit word rechtgezet of ik ben genoodzaakt om juridische stappen te zetten.Mvg

Berichten (1)

Switch

Naar: A. C.

20/02/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 923974.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[5MVV2Z-05LL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform