Terug

Problemen met annuleren van online bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: 't Rozenland

06/05/2020

Geachte,ik bestelde op 25/3 graszaad bij u via online-tuincenturm.be, op uw website stond toen nog dat het product op voorraad was en binnen de 2 werkdagen zou geleverd worden. Enkele dagen later consulteerde ik opnieuw uw website en zag ik dat de leveringstermijn was aangepast naar 10! werkdagen. Zo lang zou ik niet wachten op mijn bestelling en bijgevolg annuleerde ik mijn bestelling op 3/4. Op 11/4 staat opeens een pakket voor mijn deur afkomstig van 't Rozenland. U had mijn annulatie dus genegeerd of over het hoofd gezien, dat is menselijk. Ik heb het pakket ongeopend gelaten gezien ik deze bestelling geannuleerd had en ik reeds graszaad had ontvangen van een webshop die zeer correct te werk ging en snel en correct kon leveren. Op 28/4 heb ik nogmaals een reminder gestuurd i.v.m. mijn annulatie waar u dan op 29 april uiteindelijk een eerste antwoord op geformuleerd hebt: u hebt mij gevraagd of ik kon bevestigen of het product op 11/4 is geleverd. Zoals eerder aangehaald zijn de goederen inderdaad 11/4 voor mijn deur geleverd. Ik heb u er toen ook op gewezen dat de levering heeft plaatsgevonden pas 8 dagen na mijn annulatie.Vervolgens heeft mij opnieuw op 29/4 een mail gestuurd dat dit artikel niet kan geannuleerd worden gezien het een artikel van bederfbare aard betreft. Ik heb u toen opnieuw aangegeven dat mijn annulatie op 3/4 is geplaatst en u het artikel pas op 11/4 heeft geleverd. Na wat zinloos heen en weer gemail en het uitblijven van een concreet antwoord van uw kant heb ik u dan op 5/5 een concreet antwoord gevraagd of u het graszaad al dan niet terugneemt. Uw antwoord op 6/5 was: We nemen het graszaad niet terug. Op dit moment staat de levering nog ongeopend in mijn inkomhal.

Berichten (2)

't Rozenland

Naar: S. D.

06/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

't Rozenland

Naar: S. D.

13/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform