Beste, ik kocht in oktober 2020 een vernieuwbouw project dat klaar moest zijn in maart 2021 ik verhuisde uiteindelijk juli 2021 ik moest 3 maanden elders gaan wonen daar mijn woning verkocht was, ik heb problemen sinds dag 1, werken niet behoorlijk uitgevoerd, badkamer 1, 2 keer opgebroken door lek, berging twee keer onder water en nu een watervocht probleem in badkamer. Deze werd 16 augustus behandeld en zou in 2 weken terug opgebouwd worden, echter zal dit nu pas januari zijn, ik zal dus 6 maanden zonder badkamer zitten, en ik krijg niets van vergoeding en het bedrijf behandelt mij niet als klant, antwoordt mijn telefoontjes niet is grof en zoekt geen oplossing, echter had ik hun verwittigd dit herstel te moeten plannen en weeral word ik aan mijn lot overgelaten. Ik heb al een klein dossier over alles wat mis is gelopen. Ondertussen zijn er gemeenschappelijke delen nog niet in orde , onze voordeur moet al meer dan jaar vervangen worden omdat ze beschadigd werd en niet goed sluit, er is geurhinder in de hal ook dat moet opgelost worden. Ook daar worden wij aan ons lot overgelaten. Verzekeringen werden ingeschakeld maar helpen ons ook niet echt verder. Probleem is dat we alles betaald hebben en niemand van Syus nog moeite doet voor ons...Wij zijn het meer dan beu en ik eis een schadevergoeding voor geleden schade die niet min is ...ik kreeg wel 5000 euro om alle werkjes dat nog te doen waren af te werken maar die zijn ondertussen al opgebruikt voor alles wat niet afgewerkt was en nog steeds niet in orde. Ik betaalde voor een luxe appartement maar kreeg 3 keer een ander prutsploeg die niet kon communiceren en niet van elkaar wisten waar ze mee bezig waren. Twee verschillende aannemers die alsmaar grotere fouten begaan hebben. Dit project is 1 grote fout! Ik wil dat Syus wordt aangesproken hierover want ze zijn in Leuven mega grote deals aan het afsluiten voor studenten koten, ik wil deze investeerders waarschuwen voor hun wangedrag.