Terug

Problemen met afwerken installatie / planning nog uit te voeren werken

Closed Openbaar

Covico invest

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Covico invest

27/08/2020

Overzicht tijdsverloop plaatsing zonnepanelen / omvormer / batterijen- Ondertekening prijsofferte : 11 december 2019- Voorziene plaatsingsdatum : 28 februari 2020- Plaatsing zonnepanelen : 15 januari 2020- Betaling voorschotfactuur : 15 januari 2020- Aansluiting omvormer en batterijen : 31 januari 2020 - Betaling eindfactuur : 13 februari 2020 - Keuring installatie : 11 februari 2020 o Installatie afgekeurd wegens foutief geplaatste aardingsonderbreker, foutief plan van installatie (3 batterijen op plan ipv de 4 bestelde en geplaatste) en foutieve waarden in meting isolatie (mondeling meegegeven door keurder)o Verslag keuring niet ontvangen- 21 februari 2020 : mail ivm keuring, inlog op de app van Delios en planning verdere afhandeling : geen antwoord ontvangen- 24 februari 2020 : mail ivm keuring, inlog op de app van Delios en planning verdere afhandeling : geen antwoord ontvangen- 05 maart 2020 : tf naar Thibault Covemaekers wordt beantwoord met SMS “kan ik je later bellen” ondanks bericht “OK ganse avond thuis” : niet teruggebeld- 06 maart 2020 : SMS naar Thibault Covemaekers ivm problemen app en lading van de batterijen : geen antwoord- 10 maart 2020 : SMS met vraag om mij te bellen : niet beantwoord noch gebeld- 20 maart 2020 : SMS met vraag ivm afgekeurde installatie en planning verloop aanvraag premie batterijen : niet beantwoord- 23 maart 2020 : vraag aan Covico via messenger om mij te contacteren : Niet beantwoord- 06 april 2020 : SMS met vraag om te bellen ivm aanvraag premie : niet beantwoord- 07 april 2020 : SMS met vraag gebeld te worden : niet beantwoord- 04 juli 2020 : SMS vraag planning keuring werd telefonisch beantwoord- 07 juni 2020 : mail met vraag over planning vervanging omvormer en keuring : geen antwoord ontvangen- 08 juli 2020 : SMS met vraag nieuwe link van app Delios : niet beantwoord- Afspraak technieker voor aanpassing installatie : niet doorgegaan- Technieker komt installatie aanpassen voor nieuwe keuring + bijkomende aardingspin installeren (noodzaak ?, volgens verklaring eerste keurder waren de gemeten waarden net voldoende) : 24 juni 2020 - Keuring installatie : 15 juli 2020o Installatie afgekeurd, behalve opmerking ivm de aarding werd geen enkele opmerking verbeterd - Mail ivm update software omvormer (dd 24 juni 2020) : werd niet beantwoord- 20 augustus 2020 : telefonisch contact wordt beantwoord met de vraag “kan ik je later bellen. Na antwoord “daar hoop ik al 2 weken op” blijft het aan de andere kant stil…- 22 augustus 2020 : via messenger en de website Covico thuisbatterij de vraag gesteld wanneer de omvormer vervangen wordt door de bestelde + vraag om het nodige te doen voor een derde maal te laten keuren en papieren in orde te brengen voor aanvraag premie batterijen : Geen antwoord ontvangen !- 24 augustus 2020 : Telefonisch contact Covico waarbij afspraak gemaakt wordt dat technieker op 26 augustus in de namiddag zal langskomen om de installatie nogmaals klaar te maken voor de keuring. Tevens belofte gekregen dat de planning voor de vervanging van de omvormer dezelfde dag nog per mail zal worden overgemaakt, geen mail ontvangen. - 26 augustus 2020 : geen technieker gezien, werd niet afgebeld door Covico o Sms aan Thibault Covemaekers (contactpersoon zonnepanelen ) : onbeantwoord gebleven- Mail aan Olivier Covemaekers (zaakvoerder) : onbeantwoord gebleven- Lijst onbeantwoorde telefoons meestal met achterlaten ingesproken bericht aan Thibault Covemaekers :o 05 maart 16.56 uo 23 maart 15.20 uo 03 april 14.13 uo 07 april 14.17 uo 28 mei 10.20 uo 28 mei 13.11 uo 23 juni 09.32 uo 23 juni 09.53 uo 30 juni 08.50 uo 06 juli 08.51 uo 06 juli 16.55 uo 07 juli 08.19uo 15 juli 10.36 u- Nog uit te voeren :o Vervanging omvormer delios DLS450 door de bestelde en betaalde Delios DLS600o Aanmelding op app van Delios in orde brengeno Keuring installatie

Berichten (2)

Covico invest

Naar: L. V.

06/09/2020

BesteEen oplossing voor dit probleem is reeds besproken geweest met de klant en wordt deze week uitgevoerd.Gelieve geen dreigberichten meer te versturen.BedanktThibaultCovicoVerstuurd vanaf mijn iPhoneOp 6 sep. 2020 om 19:46 heeft "klachtenbox@test-aankoop.be" het volgende geschreven:

L. V.

Naar: Covico invest

06/09/2020

Beste,Afspraak om alles te regelen werd inderdaad vastgelegd op 09.09.2020.Vertrouwend op de goede afloop verzoek ik Test-Aankoop geen verdere stappen meer te ondernemen zonder mijn tegenbericht.Met vriendelijke groeten,Leo Van Keer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform