BesteIn juni 2022 bestelde wij zonnepanelen bij WOPA. Deze werden geplaatst op 15/10/2022. De installatie van de app kon op dat moment niet doorgaan aangezien er een probleem met het internet was thuis (zijn de dag ervoor verhuisd). Dit zouden ze zeker nog in orde komen maken. De weken nadien hebben we contact genomen ivm de app, en kregen we een filmpje doorgestuurd met een code om deze te kunnen installeren maar dit werkte niet. In deze app kunnen wij alles opvolgen van de panelen en eventuele problemen etc voorzien. Na veel heen en weer telefoons, mails (ik kan screenshow toevoegen in bijlage), is er dan eind december iemand langsgekomen hiervoor. We moesten geduld hebben zeiden ze, het is druk. Spijtig genoeg hebben we toen al moeten dreigen met een klacht want er kwam zo weinig reactie van hun, onvoorstelbaar!Deze man is dan 23/12/2022 (dik 2 maand na datum) gekomen in de voormiddag. Deze kreeg niet direct alles in orde maar het zou namiddag in orde kunnen komen, als hij al weg was. De app was inmiddels wel geïnstalleerd op onze gsm. Diezelfde avond merkten we natuurlijk dat dit niet werkte. Ondertussen kregen we ook in de gaten dat de zonnepanelen op zich niet meer werkten... Opnieuw hebben wij contact gezocht met hun via telefoon, mail... maar altijd was er een excuus, waren ze dicht, was het druk, gingen ze terugbellen... maar nooit kregen wij een telefoontje terug. Blijkbaar zat het probleem ondertussen bij de Optimizer en daar moeten ze het dak voor op (dit hebben we zelf ondervonden via de app)We zijn ondertussen 20/1/2023 en nog steeds hebben we niemand gezien. We hebben vorige week gebeld en toen gingen ze terugbellen, niets gehoord, deze maandag gebeld, en ze gingen deze week bellen, niets gehoord. Net heb ik dan zelf weer gebeld. Ik kreeg als antwoord dat ons verteld is dat ze terug het dak op moeten gaan, maar dat ik maar eens naar buiten moest kijken en dat dit vandaag niet ging. Ik heb ook gezegd dat ik alle begrip heb dat ze dit vandaag niet doen, maar dat ze dan wel even kunnen bellen. De persoon aan telefoon (Frederic) zei dat ze zeker gingen komen maar het natuurlijk druk was. Op het punt dat ik zei dat we zonnepanelen aan t betalen zijn terwijl ze niet werken zei hij: het is niet dat ze nu zouden opbrengen, maar ze werken al niet meer sinds 23/12/2023 dus dat is al een maand! Ze blijven ons van het kastje naar de muur sturen, telkens een andere uitleg... ondertussen werken onze panelen al een maand niet, en is er nog steeds niets afgesproken. Heb gezegd dat ik maandag zelf nog wel eens zou bellen, want van hun horen we toch niets.Kunnen jullie eens horen bij hun? Groetjes