Terug

problemen met afhandeling schadedossier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. B.

Naar: AXA Assistance

10/10/2022

Beste, Begin juni hebben we een schadegeval gehad bij het vervoer van een paard van iemand anders. Deze persoon had een verzekering schade aan derden. Dus in principe was alles verzekerd. De camionette was dusdanig beschadigd dat ze niet meer kon rijden. Ze staat dus al meer dan 4 maanden in de garage te wachten op herstel. Dit betekent dus al 4maanden verzekering betalen voor een voertuig dat je niet kan gebruiken. Ook geen vervoer voor de paarden , dus ook geen wedstrijden en geen trainingen. Begin juli is er een expert geweest om de schade aan het voertuig te bekijken. We zijn hier niet van op de hoogte gesteld. Begin augustus stond hier dan zonder verwittigen een expert van de tegenpartij aan de deur om onze versie van het verhaal nog eens te horen. Bij onze vraag of het nu nog lang ging duren zei hij dat het nu wel snel ging gaan. Maar ondertussen zijn we weer 2 maanden verder. Alle telefoontjes en mails die we sturen halen niets uit . Mensen die we aan lijn krijgen spreken elkaar steeds tegen. Dan is het expertiseverslag nog niet binnen dan weer wel. Bellen we naar het expertisebureau dan zeggen die dat het wel al binnen is. Steeds krijgen we ook beloftes dat het snel in orde zal komen. We beginnen ons wel steeds meer en meer af te vragen wat ze onder snel verstaan. Aan de telefoon wordt ook niet vriendelijk meer gereageerd want we bellen teveel . Maar welke andere optie hebben we als de maatschappij alles maar laat aanslepen. Ons geduld is echt op .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform