Goedemiddag, Ik heb op 01/03/2021 een tweedehandswagen (Hyundai H1) aangekocht bij de garage TEK Automobiles in Montignies. Toen ik de wagen na de keuring voor verkoop ging afhalen meldde de verkoper me meteen dat er een 'klein probleem' was. Ik zou nog perfect met de wagen kunnen rijden, maar de 'cremaillere de direction' (NL: stuurhuis) moest vervangen worden. Dit stuk was besteld en de reparatie zou binnen 10 dagen plaatsvinden op hun kosten. Dit is ook zo op de verkoopsfactuur vermeld 'changement cremaillere a notre charge'. Nu zijn we ondertussen 2 maanden verder en de herstelling is nog altijd niet uitgevoerd ondanks vele loze beloften en wekelijks op-en-neer-gecommuniceer via Whatsapp. Sinds 2 weken krijg ik nu echter geen reactie meer op mijn berichten en worden ze zelfs niet gelezen. Ik voel me momenteel onveilig wanneer ik in de wagen zit en hierdoor staat hij ook al bijna 2 maanden stil. Graag zou ik deze reparatie zo snel mogelijk uitgevoerd willen zien en ik zou tevens graag hebben dat de beloofde garantie van 12 maanden na aankoop pas begint te lopen nadat deze herstelling uitgevoerd is.Met vriendelijke groeten,