Terug

Problemen levering zetel

Closed Openbaar

JDL Camerich Antwerpen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: JDL Camerich Antwerpen

31/03/2024

Beste,We hebben in oktober een uitbreiding van onze bestaande zetel besteld bij Camerich Antwerpen. Op 25 februari hebben een bericht mogen ontvangen dat de goederen bij de winkel zijn toegekomen en dat we de factuur dienen te betalen. De factuur is meteen betaald en ze gingen verder contact opnemen voor leveren. Nu is de winkel niet meer te bereiken. Telefoons worden niet opgenomen, mails worden niet beantwoord. Vorige week zijn we naar de winkel zelf gereden voor meer uitleg maar daar worden we niet wijzer van. De uitleg van er is een vrachtwagen tegen de Telenet aansluiting gereden hebben we in de winkel mogen horen, maar deze uitleg staat in de reviews op Google ook beschreven van enkele maanden geleden. We vinden het niet kunnen dat alles betaald is, de zetel zogezegd bij hen staat, maar dat er geen verdere communicatie meer mogelijk is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform