Terug

Problemen levering en plaatsing trap

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: D'Hondt Interieur

02/06/2023

Beste, wij (mijn vriendin en ik) hebben een trap besteld bij D'Hondt interieur waarvan we ondertussen de offerte 34 weken geleden (3/10/2022) getekend hebben. Het voorschotfactuur werd betaald en de plannen zijn ook getekend bevestigd. De trap zou initieel week 8/2023 klaar zijn maar dit bleef maar opschuiven. Ik heb 2x per maand contact opgenomen met D'Hondt om te horen of er al een concrete plaatsingsdatum is maar deze was nooit correct. Sinds onze laatste (moeizamere) communicatie is er zelfs geen prake meer van een potentiële plaatsingsdatum. Ik heb mijn laatste email op 22 mei gestuurd met een samenvatting van alle voorgaande communicatie en beloftes. Hierin verwijs ik ook naar een mogelijke financiële compensatie naar aanleiding van ons geduld dat meermaals op de proef wordt gesteld. Hierop heb ik echter nog geen reactie gekregen. Met alle begrip voor moeilijke tijden en mogelijke problemen die zich voor kunnen doen, zijn we uiteindelijk 34 weken na bevestiging en hebben we nog geen enkel idee wat de status van deze trap is. We hopen alsnog op een positief antwoord betreffende een compensatie en plaatsingsdatum van de trap. Arco De Busscher

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: A. D.

09/06/2023

Beste,De trap zit in eindfase productie en planning heeft deze nog voor het bouwverlof ingepland.Zodra deze klaar, zal de klant gecontacteerd worden om een concrete datum overeen te komen.Onze excuses voor de lange wachttijden. Deze zijn er jammer genoeg al enige tijd voor alle klanten.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst DHondt nv


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform