Terug

Problemen levering betaalde goederen

Closed Openbaar

lesley-annpoppe.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: lesley-annpoppe.be

05/02/2021

Ik heb 29 okt 2020 een bestelling geplaatst en betaald (429.55€) voor een startersset kapper bij de webshop van Lesley-Ann Poppe. Dit omdat ik een opleiding zou beginnen bij de 'Beauty & Medical Academy', ook een bedrijf van mvt. Poppe. Door Covid-19 werd deze uitgesteld en zal ze nu online doorgaan. Eigenlijk zou ik al aan deze opleiding kunnen beginnen, aangezien ik toegang heb gekregen tot het online portaal. Ik kan echter nog niet beginnen omdat ik, 3 maand na datum, nog altijd niet het volledige pakket heb ontvangen. Ondanks meerdere telefoontjes met de klantendienst, lukt het ze duidelijk niet om dit in orde te brengen.31 okt had ik 1 lesdag, voordat de 2de lockdown begon en alles opschoof. Normaal had die dag alles klaar moeten liggen in het opleidingscentrum te Hasselt. Dit was niet het geval. Naar hun zeggen omdat ze het overleg van de 30e af aan het wachten waren en uiteindelijk niet genoeg tijd meer hadden om alles te leveren. Op het einde van die dag werd ons gezegd naar de klantendienst te bellen en levering lesdag te laten vervangen door thuislevering. Ik heb hier de maandag direct erna gebeld (2 nov) en de klantendienst verzekerde mij dat in orde zou komen.Een aantal weken later had ik echter nog altijd niks ontvangen, en een trace-code had ik ook niet ontvangen. Toen ik belde bleek dat Bpost het pakket terug had gestuurd wegens fout adres. Ik ben van hun uit nooit gecontacteerd geweest hiervoor, ik moest het blijkbaar zelf maar weten. Uiteindelijk werd er een pakket geleverd bij mijn buurvrouw (die gelukkig mijn naam herkende en mij het pakket kon overhandigen). Dit was de 3e keer dat het pakket opgestuurd was. Ik kon op het etiket (en de onderliggende etiketten) zien dat mijn adres 3 keer fout was opgeschreven. In plaats van bus T stond er BT, B2, en Bus 2. Nochtans staat mijn adres, inclusief busnummer correct op mijn account die ik op hun site heb moeten aanmaken.Toen ik het pakket echter opendeed kwam ik tot de onaangename ontdekking dat het onvolledig was. En juist het materiaal dat ik nodig heb om te beginnen ontbreekt. Ik bel opnieuw met de klantendienst, dit ergens in de 1e helft van december. Blijkbaar zouden zij moeite hebben met de voorraad. Hier kwam van hun uit ook weer geen enkele communicatie dat ik niet alles waar ik voor betaald had zou krijgen. Maar ze zouden binnenkort een levering krijgen en de resterende goederen alsnog opsturen. Ik zou het ergens een week voor kerst ontvangen.Die datum kwam ook vruchteloos voorbij, opnieuw telefoneren. Ze hadden hun levering pas ontvangen en ik zou ik het tussen kerst en nieuwjaar ontvangen. Weer niks.Ik bel begin januari, het zou aankomen. Midden jan, opnieuw bellen, het zou uiterlijk 26 jan aankomen. Ik bel donderdag 28 jan, Bpost zou het opnieuw geretourneerd hebben, ook al heb ik in een eerder gesprek heel duidelijk gemaakt wat het juiste adres was, en heb ik het hun laten herhalen tot het correct was. De klantendienst zou het, zodra zij het pakje terug kregen, opnieuw opsturen en mij een trace-code doorsturen. (hiervoor heb ik ook maar 1 keer een code ontvangen). Een goede week later heb ik nog altijd niks gehoord of ontvangen. En omdat het duidelijk is dat zij het zelf niet in orde kunnen brengen kom ik naar Testaankoop.Samengevat Ik volg een opleiding tot kapper waarvoor ik bij hun een starterspakket van 430€ moet aankopen, waar ik na 3 maanden wachten en vele telefoontjes nog altijd niet alles van heb ontvangen.Ik heb ontvangen 1x Knipschaar 1x Effileerschaar 1x Scheermes 1x Knipkam 1x Ontwarkam 1x Puntkam 1x Ontwarborstel 3x Brushborstel: in 3 maten (19 – 25 – 45) 1x Professionele haardroger 1x Professionele tondeuse 1x Knijpers 36x Kleefrollen, 4 soorten: small, medium, large, extra large (van elk 12pcs) 36x Permanentwikkels bicolor, 3 soorten: small, medium, large (van elk 12pcs) 18x Permers, 3 soorten: small (10 stuks), medium (4 stuks), large (4 stuks) 1x Verfbakje 1x Verfborstel 1x Kapperschort 1x Wekker timer eco 1x Spatola zonder tandjes 1x Kapmantel cutting cape 1x Oefenhoofd dames 100% human hair 1x Statief Tripod voor oefenhoofd 1x Lege Spuitbus 1x Measuring Cup – 150mlIk ontbreek nog 10x mesjes 1x Professionele stijltang Aluminiumfolie voor balayage 8x Eendebek knijper 11x Knijpers 1x Verfbakje 1x Verfborstel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform