Terug

problemen jacuzzi

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: BO-SPAS

25/10/2017

deze jacuzzi kochten wij in 2013 - al van in het begin zijn er vele problemen geweest - de spa was verkocht met 10 jaar all-in garantie - nu wil het bedrijf geen herstelling meer uitvoeren zonder goedgekeurde offerte die torenhoog oploopt - ondertussen staat de spa al twee maanden stil na het laatste onderhoud door hun uitgevoerd is er een defect opgetreden en willen ze opnieuw kosten aanrekenen. Ik voeg de factuur en garantiebepalingen in bijlage bij, volgens Bo-spas staat er duidelijk bij dat werkuren en verplaatsingen moeten betaald worden maar dat staat er volgens mij niet in.

Berichten (3)

A. C.

Naar: BO-SPAS

25/10/2017

Geachte,Zie onze vraag van 10 oktober 2017. Tot op heden mochten wij hierop geen respons ontvangen. Mogen wij vragen uw reactie kenbaar te maken.

BO-SPAS

Naar: A. C.

25/10/2017

bestewe hebben de heer XXXXXX een offerte aangeboden voor nazicht van zijn spaMaar hij is niet akkoord mee zodra hij akkoord gaat gaan we dezeherstelling doenBo-spasOp 25 oktober 2017 om 08:31 schreef XXXXXX -- GroetenXXXXXXXXXBO-SPAS bvba

A. C.

Naar: BO-SPAS

25/10/2017

Zuiver consumentenbedrog, 10 jaar garantie staat zwart op wit schriftelijk vastgelegd maar eens aangekocht laat deze onderneming je in de steek en komen ze met torenhoge offertes voor interventies. Meer nog, vorige week ontving ik een mail waarin staat dat ze 'Op advies van een advocaat' mij zouden aanklagen voor laster en eerroof als ik hierover niet zou zwijgen (sic).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform