BesteIk heb in maart 2023 een keukenlade besteld. De betaling moest zo snel mogelijk gebeuren. Het volledige bedrag werd overgeschreven op 26/03.• Op 29/6 is er nog geen zicht op de lade. • 31/8: de schuif is er in de hal, tegen de deur, met een briefje met telefoonnummer. Er wordt een afspraak gemaakt voor de dag nadien om de schuif te plaatsen.• 1/9: de levering blijkt onvolledig en het ladefront heeft de verkeerde maat. Alles wordt aan de verantwoordelijke doorgegeven, en kort nadien wordt de lade geplaatst...zonder front.• Er wordt een 'nieuw' front geleverd. Uiteindelijk gaat het om hetzelfde front, met dus de foute afmetingen.• 12/12: er wordt telefonisch een nieuwe afspraak gemaakt om het front te plaatsen. Tweemaal komt er niemand langs. Sindsdien probeer ik de monteur te contacteren, zonder resultaat. Telefoons worden niet meer beantwoord.• 31/1/'24: ik neem telefonisch contact op met de winkel. Daar kunnen ze me niet meteen helpen, want het factuur staat op naam van de aannemer. Er wordt wel gezocht naar een oplossing.• Er wordt afgesproken dat op 7/3 het front wordt geplaatst. Er daagt die dag niemand op, en e-mails worden niet beantwoord. De winkel in Boortmeerbeek blijkt ook gesloten te zijn. Aan de telefoon krijg ik steeds dezelfde antwoorden: Ik probeer het nodige te doen of Ik kan de planner/verantwoordelijke/... ook niet bereiken. Dit is tot op vandaag nog steeds het geval.Gelieve een oplossing te voorzien. €300 voor een lade was al een serieuze hap uit mijn budget, maar voor die prijs verwacht ik een betere service dan degene die me tot nu toe geboden is.Alvast bedankt