Terug

Problemen hoofdsteun zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: Chateau d'Ax

05/01/2020

Beste, Februari 2019 heb ik een zetel in bestelling laten gaan bij de firma Chateau d'ax. Voor de difinitieve beslissing ter plaatsen was de hoofdsteun heel stroef, ik heb de verkoper erop aangesproken maar werd gesust met de woorden dat deze heel soepel zou worden door het gebruik. Een automatische hoofdsteun was niet nodig...! We drongen er wel op aan dat voor de definitieve ondertekening op het factuur bij levering de hoofdsteun alvast losser zouden zetten. Op 1/07/2019 is mijn zetel dan geleverd door de firma Chateau d'ax. Het heeft geen verbetering gebracht wel in tegendeel met als gevolg grote nek-problemen enz... Ik heb Chateau d'ax meerdere keren met het probleem geconfronteerd maar kreeg telkens hetzelfde antwoord deze wordt soepeler door gebruik. Tot op heden is er niets veranderd. Ik heb bij de aankoop de verkoper het voordeel van de twijfel gegeven maar het heeft niet geleid tot wat hij beloofd had in tegendeel!! Mijn zetel heb ik 2500€ betaald en heb een extra waarborg van 6 jaar genomen. Enkele dagen geleden heb ik na veel nekproblemen gevraagd of het mogelijk was om een motor te plaatsen in de 2 hoofdsteunen zodat we deze zelf op de gewenste stand zouden kunnen zetten maar daar hangt een prijzenplaatje tussen de 1500€ en 2000€ aan vast wat enorm veel is!! Kan ik iets ondernemen of wat is de oplossing?? Alvast bedankt!

Berichten (2)

R. M.

Naar: Chateau d'Ax

23/01/2020

Geachte Chateau d'Ax,Tot op heden wacht ik nog steeds op jullie antwoord. Daarom heel graag een feedback op mijn vraag zodat we tot een oplossing kunnen komen van het probleem.In afwachting op een gunstig antwoord,Alvast bedankt,Mevrouw Mondelaers

Chateau d'Ax

Naar: R. M.

12/02/2020

Klacht: Problemen hoofdsteun zetel (CPTBE00797240-94)Geachte Mevrouw, Mijnheer,Wij komen terug in deze zaak en het probleem werd door één van onze technieker op 7/2/20 opgelost.Hoogachtend,Nathalie VRANCKENSecretaresse


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform