Terug

Problemen elektrische fiets

Closed Openbaar

Groepaankoop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Groepaankoop

14/10/2020

BesteIk bestelde via de site twee elektrische fietsen. Met één waren er al van bij het begin problemen mee: slot stroeft, er miste een afdekdopje, het wiel stond scheef waardoor het lawaai maakte, de handleiding was niet toereikend om de display te gebruiken waarvoor ik uitleg nodig had,... Ook was de aankoop niet wat er beloofd werd: weinig bereik met batterij, geen betrouwbare weergave van de batterij-inhoud, andere display,... Ik heb onmiddellijk contact opgenomen en kreeg te horen dat ik naar een fietspunt mocht gaan voor onderhoud/herstel. Echter waren de voorgestelde herstelpunten op 13 tot 20km van mijn woning en niet dichtbij mijn werk, ik werk in Leuven centrum(hier werd op voorhand gegarandeerd dat ze in de buurt zouden zijn). Dus vroeg ik een thuisherstel aan. Dit zou weken duren vooraleer dit zou kunnen, mijn afspraak werd twee maal geannuleerd en uiteindelijk kreeg ik geen nieuwe datum omdat de mevrouw aan de telefoon vond dat ik niet flexibel genoeg was (ik werk voltijds).Ik heb 13 mail gestuurd naar events@groepaankoop.be en met de man die mijn vragen beantwoordde voordat ik de fietsen kocht. Ik heb 6 telefoons gedaan met de dienst om herstel te krijgen. Toen ik zei dat ik liever mijn geld terug wou en de fiets zou teruggeven omdat ik erg teleurgesteld was, werd hierop niet geantwoord maar gedreigd om mijn garantie te laten vervallen! Ik heb ondertussen al kosten gedaan bij een andere fietsenmaker om me uit de nood te helpen zodat ik toch al kon rijden met de fiets (wiel laten rechtzetten), maar de andere klachten zijn nog niet opgelost.MvgMarit

Berichten (3)

Groepaankoop

Naar: A. C.

16/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Groepaankoop

17/10/2020

Ik ben beschikbaar en thuis op dinsdag- en woensdagvoormiddag.Ik wist niet dat ik 2 weken retourrecht had. Spijtig... want de fiets vertoonde bij aflevering de problemen reeds.Insinueren op psychische problemen vind ik erg vergaand! Dit getuigt niet van veel respect voor klanten die u niet kent.Ik wil zeker graag geholpen worden, maar liefst niet twee maanden later op dinsdagmiddag, wanneer ik op mijn werk ben.Naar een herstelpunt gaan op 13km is oké wanneer dit kan buiten mijn werkuren en ik kan wachten op de fiets. Maar dat bleek niet mogelijk voor de hersteller.Ik stuurde mails omdat dat de enige manier is om u te contacteren. Ik heb gevraagd om telefonisch te overleggen, maar daar ging u niet op in. Telefonisch was enkel met een afspraakdienst die me geen datum konden geven tenzij twee maanden in de toekomst.

A. C.

Naar: Groepaankoop

27/10/2020

Zoals alle vorige keren dat ik contact opnam met Groepaankoop: geen antwoord meer!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform