BesteIk bestelde via de site twee elektrische fietsen. Met één waren er al van bij het begin problemen mee: slot stroeft, er miste een afdekdopje, het wiel stond scheef waardoor het lawaai maakte, de handleiding was niet toereikend om de display te gebruiken waarvoor ik uitleg nodig had,... Ook was de aankoop niet wat er beloofd werd: weinig bereik met batterij, geen betrouwbare weergave van de batterij-inhoud, andere display,... Ik heb onmiddellijk contact opgenomen en kreeg te horen dat ik naar een fietspunt mocht gaan voor onderhoud/herstel. Echter waren de voorgestelde herstelpunten op 13 tot 20km van mijn woning en niet dichtbij mijn werk, ik werk in Leuven centrum(hier werd op voorhand gegarandeerd dat ze in de buurt zouden zijn). Dus vroeg ik een thuisherstel aan. Dit zou weken duren vooraleer dit zou kunnen, mijn afspraak werd twee maal geannuleerd en uiteindelijk kreeg ik geen nieuwe datum omdat de mevrouw aan de telefoon vond dat ik niet flexibel genoeg was (ik werk voltijds).Ik heb 13 mail gestuurd naar events@groepaankoop.be en met de man die mijn vragen beantwoordde voordat ik de fietsen kocht. Ik heb 6 telefoons gedaan met de dienst om herstel te krijgen. Toen ik zei dat ik liever mijn geld terug wou en de fiets zou teruggeven omdat ik erg teleurgesteld was, werd hierop niet geantwoord maar gedreigd om mijn garantie te laten vervallen! Ik heb ondertussen al kosten gedaan bij een andere fietsenmaker om me uit de nood te helpen zodat ik toch al kon rijden met de fiets (wiel laten rechtzetten), maar de andere klachten zijn nog niet opgelost.MvgMarit