Onze referentie: 028ZJCL200155Geachte Mevrouw Bader,We hebben uw klacht ontvangen en het heeft onze volledige aandacht gekregen.Wij hebben uw dossier geanalyseerd en contact opgenomen met de verschillende betrokken partijen om meer informatie te verkrijgen.Het blijkt dat toen u de keuken bestelde, u gaf uw verkoper de referentie van uw Siemens 80 cm kookplaat.Uw project werd daarom aangepast aan uw behoeften en een dampkap van 80 cm was voorzien.U heeft het definitieve bestelformulier van 24.10.2020 ondertekend na de opmeting van de keuken, die de aanwezigheid en de bestelling van deze 80 cm grote afzuigkap bevestigde.Tijdens de ondertekening in de winkel werd u ook op de hoogte gebracht van de verschillende praktische informatie met betrekking tot de volgende gebeurtenissen, waaronder het feit dat er na het verzenden van de bestelling geen verdere wijzigingen aan het project konden worden aangebracht (zie de bijlage bij het contract de sleutelmomenten van uw keuken' e.g., punt 3).De installatie van de keuken was gepland voor 18 januari.U heeft op 4 januari contact opgenomen met het verkooppunt om een dampkapwijziging aan te vragen.Het lijkt erop dat u had besloten om uw huidige kookplaat te vervangen door een nieuwe, maar in 90cm en daarom de dampkap wilde vervangen door een apparaat van dezelfde grootte, dat wil zeggen 90cm.Helaas was de bestelde dampkap al in ons bezit en ondanks ons verzoek aan de leverancier weigerde deze het apparaat terug te nemen en dus te vervangen.Vanwege de elementen die wij in ons bezit hebben, kunnen wij helaas niet ingaan op uw verzoek om een eenvoudige vervanging door een nieuw, groter model, en dit op onze kosten.We hebben het ondertekende contract en de informatie die u ons bij de ondertekening hebt gegeven, gerespecteerd.We horen en begrijpen uw nood.Indien u dat wenst, kunnen wij u een offerte geven voor een ander toestel naar keuze.Uw verkoopadviseur is altijd beschikbaar om u aan te raden.We blijven tot uw beschikking.Met vriendelijke groeten,Quality Coordinator