Terug

Probleem terugbetaling

Closed Openbaar

Club1111

Start een klacht

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

F. P.

Naar: Club1111

21/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 9 juni heb ik in uw online winkel 2 kettingen, 3 ringen en een paar oorbellen gekocht. De oorbellen wou ik graag houden, de rest wou ik retourneren. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 19 juni, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 21 juni (maximaal 14 dagen na levering) een mededeling in die zin gestuurd via instagram. Op 30 juni antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 15 juli de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 2 maanden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 345 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Fleur

Bemiddeling door Testaankoop 23 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform