Geachte mevrouw/heer,
Bij de levering van de kledingstukken heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Echter in mijn account bleven de artikel staan als nog niet bezorgd.
Op 29 mei nam ik contact op de Bijenkorf klantendienst, u antwoordde mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 29 mei de kledingstukken onder 1 BPOST retourlabel teruggestuurd.
U weigert op 11 juni de terugbetaling van 1 kledingstuk, een Coperni jurk, met de melding dat dit niet van Bijenkorf komt. Dit is pertinent onwaar. Zie in bijlage screenshot van mijn account. Ik heb uitdrukkelijk de instructies op 29 mei van de klantendienst opgevolgd. Er werd duidelijk gecommuniceerd dat alle kleding in 1 doos mocht worden teruggestuurd. De opmerking dat de jurk gedragen is, is onwaar. De jurk werd enkel 1x gepast. U beweert dat de jurk niet van Bijenkorf komt, maar u heeft er wel de betaling van aanvaard (zie screenshot van de bestelling waarop het totaal van het betaalde bedrag vermeld staat).
Ik wacht op uw antwoord binnen 5 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Stephanie Van de Poel
Bijlagen:
• Orderbevestiging + betalingsbewijs