Terug

Probleem terugbetaling

Opgelost Openbaar

FASHION-CLICK

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. F.

Naar: FASHION-CLICK

11/06/2023

Beste, Na het ontvangen van kledingstukken besteld bij https://www.fashion-click.nl/ bleken deze kledingstukken niet te voldoen aan de verwachte kwaliteit. Bij deze hebben we de kledingstukken teruggestuurd binnen de redelijke termijn https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SOPKE4084408-NL-3133KT (afleveringsbevestiging). Hierna is de klantenservice gecontacteerd die ons melde dat de terugbetaling binnen 2 werkweken ging gebeuren. Dit is echter nog steeds niet gebeurd. Ook ontwijkt de klantenservice momenteel als onze vragen hieromtrent.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform