Hallo,Enige tijd terug ging ik een contract aan met het bedrijf prestige model management. Ik betaalde het gevraagde “lidgeld” dat gevraagd werd voor dat eerste jaar. De overeenkomst zou 2 jaar duren en dus werd er dit jaar opnieuw een aanvraag tot betaling gevraagd. Als reactie op die vraag vroeg ik de overeenkomst per direct te stoppen. Geen reactie. Een aanmaning volgt. Ik betaal (via paypal) het bedrag, daarna krijg ik reactie… dat wanneer ik de overeenkomst wens stop te zetten er een annulatiekost betaald moet worden. Ik besloot de annulatiekosten te betalen en dus de transactie voor het “lidgeld” voor dit jaar te annuleren. Er staat nu een bedrag open bij paypal waarvoor ze mij aansprakelijk stellen. Ik zal dus als nog het bedrag van het “lidgeld” moeten betalen. Ik betaalde dus EN “lidgeld” EN annulatiekosten wegens vroegtijdige opzeg van de overeenkomst. Naar aanleiding hiervan probeerde ik prestige model management te contacteren via instagram, email en per telefoon, maar kreeg tot op het heden geen reactie.Groetjes Jessie