Geachte mevrouw/heer,
Op 27/03/2024 heb ik in uw online winkel via bol.com twee "vidaXL-Nachtkastje-34x35,5x50-cm-bewerkt-hout-sonoma-eikenkleurig" gekocht, waarbij ik het bedrag van 108,88€ heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 29/03/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. De nachtkastjes pasten namelijk niet in elkaar. De schuifjes gingen niet open. Het product voldoet niet. Ik heb u op 10/04/2024 een mededeling in die zin gestuurd per via de website van bol.com.
Op 10/04/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. De door u gestuurde ophaaldienst is meermaals niet komen opdagen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb uiteindelijk op 04/06/2024 de bevestiging doorgestuurd dat het product bij mij werd opgehaald.
Tot op heden, na ongeveer 70 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €108,88. U liet echter 2 nieuwe nachtkastjes bezorgen, ondanks uw mail waarin u een terugbetaling beloofde. Deze nachtkastjes zouden op datum van 18/06/2024 opnieuw opgehaald worden door uw ophaaldienst. Echter, er is wederom niemand langs geweest.
Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs