Terug

Probleem terugbetaling na binnen brengen voor herstel

Opgelost Openbaar

TKW tools argos center

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: TKW tools argos center

29/04/2021

Beste ,Ik kocht op 1/12/2020 een hoge druk bij argos tuincenter, tkw tools in De Haan.Na 2x te gebruiken defect . Deze terug binnen gebracht in januari en drukregelaar moest vervangen worden .Na verscheidene mails sinds januari nog steeds geen hoge druk terug gekregen of antwoord terug .Intussen al een nieuwe gekocht van karcher omdat ik niet zonder kan .Krijg niets meer van reactie op mails of telefoon. Gingen ook in december de factuur doorsturen maar dit ook nooit gekregen . Enige ik heb is een geschreven blaadje bij de aankoop .

Berichten (1)

TKW tools argos center

Naar: J. P.

29/04/2021

GEACHTEWIJ HEBBEN TEVENS VOLDOENDE GEANTWOORD NAAR DEZE KLANTDE KLANT WENST MAAR NIET LANGS TE KOMEN VEEL MEER KUNNEN WIJ NIET DOEN GRAAG HAD IK U ONZE MAILS DOOR GESTUURD NAAR UDEZE MOOGT U OOK EENS OP UW WEBSITE PLAATSEN U ALS BEDRIJF DIE KLACHTEN BEHANDELD KAN OOK EENS VOORDAT U IETS PLAATST OP UW WEBSITEEENS CONTACT OPNEMEN MET HET BEDRIJF TKW, DAN ZOU U EEN CORECTE STELLING KUNNEN IN NEMENEEN VERHAAL HEEFT ALTIJD TWEE KANTENHET ENKEL VOOR HET GELD TE DOEN BIJ ONZE KLANTGARANTIE BEDOELD HET HERSTELLEN VAN EEN PRODUCT OF HET ZELFDE PRODUCT NIEUW LEVEREN NIET HET BEDRAG TERUG BETALEN NADAT EEN KLANT DENKT VAN MESCHIEN HAD IK BETER EEN ANDER MERK OF PRODUCT GEKOCHTER WAS GEEN ER IS GEEN PROMO VAN ( NIET TEVREDEN GELD TERUG )VRIENDELIJKE GROETEN TKW TOOLS0486/896335


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform