Terug

probleem renault scenic

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: RENAULT

07/12/2017

De wagen heeft verschillende defecten.1- Benieningsmechanisme raam vervangen na 1 maand2- binnen geweest ter controle van de elektriciteit want deuren sluiten niet, of gaan niet meer van het slot, personen opgesloten in de auto die er niet meer uit konden. Ramen die niet altijd dicht willen gaan.Steeds door de garage na gekeken maar ze konden nooit iets vinden. Soms verdwijnt het probleem wel even om nadien terug te komen.3- probleem met de gps, kent vele plaatsen niet, stuurt u als het kan de zee in. Binnen gebracht, update gekregen probleem gedeeltelijk opgelost.4- Probleem met distributie ketting. auto is op dat moment 1,5 jaar oud. Terug binnen nieuwe distributieketting met alles erop en eraan.5- Afbladeren lak op kofferdeksel. Moet nog binnen gaan maar wanneer weten ze nog niet zo goed het is nogal druk en ja ze moeten zien om een vervang wagen te regelen.6- Een gemiddeld verbruik van 9,0l/100km gemengd verbruik voor een 1.2l tce motor met 130pk ( ter vergelijking de ford mustang 2.3 ecoboost met 300pk verbruikt 9.6l) is belachelijk hoog.7- Geef je dit allemaal aan aan de klantendienst dan weerhouden zij enkel het verbruik en dat spelen ze terug door aan de koper want je moet wel correct schakelen. De auto geeft zelf aan wanneer je best schakelt en dit proberen wij zo goed mogelijk te doen. Plus dat normaal Renault verplicht is om het dossier op te vragen bij de garage waar je je voertuig binnen brengt en dit hebben ze tot op heden nog steeds niet gedaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform