Terug

Probleem raamprofielen, folie

Closed Openbaar

Cartoflex

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Cartoflex

17/09/2018

Beste, onze ramen werden in 2006 geplaatst (met de nodige miserie toen al) twee jaar geleden kwam de folie los van onze PVC ramen, een firma is deze komen herstellen doch vorig jaar terug hetzelfde probleem. Een nieuwe firma kwam de herstelling doen (Ruben Herman) die het echter nog slechter maakte met als gevolg dat het dit jaar nogmaals zover is. Firma Cartoflex alsook hun vertegenwoordiger van destijds (die nu bij een ander bedrijf werkt) laat zich niet van zich horen tenzij het is om ons te melden dat we zelf voor alle kosten moeten opdraaien gezien de 10 jaar aansprakelijkheid is te komen vervallen. Dit pikken wij niet aangezien de problemen reeds ontstaan zijn van twee jaar geleden en we dan nu maar zelf voor de kosten moeten opdraaien. Tevens is er ook van hun kant geen oplossing geboden noch een contactname en moeten wij dus nu voor alles zelf instaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform