Op 6 juni 2020 heb ik 160 euro overgeschreven naar mijn hellobank prepaidkaart. Dat gebeurde via de website die hello bank heeft specifiek voor haar prepaidkaarten: https://services.buyway.be/helloprepaid/?language=nl. Dat geld staat nog steeds niet op mijn prepaid rekening. Het is nu al langer dan een maand en na verschillende contact op te nemen met de partijen is dit nog steeds niet in orde Het is duidelijk dat er bij de verwerking iets is foutgelopen. een overzicht wanneer ik contact opnam met de klanten/klachtendienst van deverschillende partijen: hello bank: 11/06 15:41 11/06 16:09 16/06 13:00 BNP paribas fortis 3/07 11:30 10/07 16:50 Buyway: 11/06 16:03 Een overzicht van wanneer ik via email contact opnam: Buyway 26/06 20:41 (nooit een antwoord op gekregen) hello bank 24/06 19:41 1/07 21:05 formulier BNP paribas fortis (de exacte datum weet ik niet meer) Ze blijven mij vertellen dat ze er mee bezig zijn maar er veranderd niks aan de situatie. In het begin moest ik alles zelf oplossen en zelf Buyway contacteren. Toen ik dat deed was heel hun intro in het Frans en toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg, die heel slecht Nederlands sprak, wou ze mij niet helpen en zij ze dat het probleem bij Hello bank lag. Hello bank zei hetzelfde over Buyway. Aangezien ik niet geholpen wordt zou ik graag een klacht indienen tegen hen.