Terug

Probleem opvolging/afgewerkt product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

D. D.

Naar: Bordoni

09/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 22-04-2024 kocht ik een op maat gemaakt kostuum inclusief 2 hemden,bij u en betaalde ik er €2195,99 voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht: een op maat gemaakt kostuum Maar uiteindelijk kreeg ik een kostuum dat niet correct op maat gemaakt is wegens diverse redenen. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst. Ik vraag u daarom ook om het bedrag van 2195,99 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Factuur - Foto's

Berichten (2)

Bordoni

Naar: D. D.

09/11/2024

@@REF_ID@319e64a36fafab67ae@REF_ID@@ Geachte heer De Wilde, Vanuit Bordoni hechten we veel belang aan een goede kwaliteit en een goede pasvorm van onze maatpakken. We hebben uw klacht en de foto’s van dichtbij bekeken en het gilet lijkt ons inderdaad te kort. We willen dit graag voor u opnieuw maken. Kan u zich hierin vinden? Met warme groet, Het team Bordoni a:BordoniDriebunderweg 2Lubbeek e:info@bordoni.bew:www.bordoni.be m:+32 499 10 26 09 Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 9 november 2024 9:15 Aan: Bordoni Info info@bordoni.be Onderwerp: Probleem opvolging/afgewerkt product ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

D. D.

Naar: Bordoni

11/11/2024

Beste Zoals u wist zijn er verschillende gebreken aan het kostuum (blazer, ondervest)en hemd. Deze passen niet van maat zoals u op de foto's ziet. Deze gebreken heeft u zelf vastgesteld tijden het pasmoment; . Hiervoor heeft u mij doorverwezen naar uw naaister . Zij heeft het bekeken en vastgesteld dat zij deze niet kan oplossen. Hiervan heeft zij u ook op de hoogte gebracht met foto's ( whatsapp) . We hebben reeds verschillende keren contact opgenomen maar helaas kregen we hier nooit antwoord op en heb ik een andere oplossing moeten zoeken. Zoals u wel weet ligt het kostuum nog bij uw naaister omdat deze niet gedragen kan worden. Daarom zou ik graag een terugbetaling wensen van het kostuum met het hemd. Voor mijn andere zoon zou er ook een nieuw hemd gemaakt worden (deze was te klein) Tot op heden heb ik hiervan ook nog niets gehoord. Waar blijft die goede service waarvan u spreekt Mvg De Wilde Dirk .

Bemiddeling door Testaankoop 03 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform