Terug

probleem niet opgelost na herstelling onder garantie bij autostoel maxicosi titan pro nomad

Closed Openbaar

Dorel Juvenile Maxi-cosi

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Dorel Juvenile Maxi-cosi

02/12/2019

Beste, 1. ik kocht autostoel titan pro nomad 1/2/3 aan op 18 jan 20192. na een half jaar komt het beschermkussentje dat tussen de beentjes van de baby zit tegen het sluitsysteem los.3.in de winkel waar we het kochten, wordt dit systeem teruggeplaatst. Op dat moment zie ik dat het normaal is dat dit makkelijk loskomt want, het schuift gewoon ergens tussen maar bij de minste weerstand komt dit weer los. Zelfs het sluitingssysteem zelf zat op een bepaald moment gewoon los. Dit is zeer onveilig om zo een baby mee te vervoeren.4.Daarop neem ik contact op met Maxi-cosi zelf. Zij verzekeren mij dat ze het degelijk gaan oplossen en beter vastmaken als ik de autostoel binnen stuur onder garantie .5.Op 3 oktober gaat de stoel binnen in Dreambaby Leuven met een hele hoop uitleg erbij.6.Pas op 27 november krijg ik bericht dat de autostoel hersteld weer kan worden afgehaald.7.Nieuwsgierig hoe het probleem opgelost is,, vraag ik in de winkel om even mee te kijken of het werkelijk in orde is. 8. Helaas heb ik bijna 2 maand gewacht om dan vast te stellen dat zij gewoon dat spul er terug hebben ingeschoven, net zoals ze dat zelf in de winkel hadden gedaan zonder resultaat. Het kwam meteen weer los als je er even mee bewoog. Bovendien stond er op hun reparatieformulier defect: Falsely addembled by customer, en dat terwijl het bewuste beschermkussentje los bijgevoegd was, en dus helemaal niet foutief was bevestigd.9.Ik heb de autostoel in de winkel gelaten en meteen weer een mail gestuurd naar Maxi-cosi op 28 november.10. Ik vind deze stoel absoluut niet veilig om een baby mee te vervoeren en blijkbaar willen/kunnen ze het niet aanpassen. daarom wil ik mijn geld terug zodat ik een andere en veilige autostoel kan kopen. Ik wil niet nog eens 2 maand wachten om vast te stellen dat ze helemaal niet eens gelezen hebben wat de klacht juist was. Straks is onze baby te groot om nog in die autostoel rond gereden te worden. In Dreambaby geven ze mij gelijk maar is het maxi-cosi die de autostoel heeft vervaardigd met het slechte bevestigingssysteem dus zij moeten zorgen voor een oplossing.Als ze mij van maxi-cosi een mail bezorgen waarin staat dat Dreambaby het geld mag teruggeven voor mijn autostoel op koste van Maxi-cosi zodat ik een andere autostoel kan kiezen, dan is dit probleem zo van de baan.Ik heb meer dan lang genoeg gewacht en ben erg ontgoocheld in de service die ik tot nu toe heb gekregen bij Maxi-cosi. Bovendien is er een levenslange garantie en hadden we de autostoel nog maar een goed half jaar ver als het probleem zich voor de eerste keer voordeed.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform