Vorig jaar, op 20 september 2015, bestelde ik een tafel met bijbehorende stoelen. Helaas had ik na enkele weken reeds een probleem met één van de stoelen. Er brak een poot. Afgelopen maand, toen echter bleek dat stilletjes aan alle stoelen het begaven, ging ik naar de Weba voor een oplossing. Men bekeek mijn stoelen, haalde de zaakvoerder er bij (de genaamde Dirk Dewitte). Deze brabbelde iets dat ik niet begreep maar uiteindelijk kwamen we overeen dat ik per stoel een bedrag van 40 euro zou terugkrijgen. Ik kon dan nieuwe stoelen bestellen. Zogezegd, zo gedaan. Ik bestelde nieuwe (duurdere) stoelen alsnog een extra zeteltje. Dit werd allemaal op papier gezet, ik zou een servicebedrag van 160 euro krijgen. Enkele weken later ga ik de nieuwe stoelen halen omdat ik bericht ontving dat ze waren aangekomen. Echter wordt wederom de zaakvoerder erbij gehaald. Deze komt terug met mijn oude gerepareerde stoelen en laat mij zonder enige schroom weten dat onze afspraak niet doorgaat. Wat dan volgt heb ik in mijn leven nooit meegemaakt. Hij schreeuwt dat hij de stoelen niet meer kan verkopen en dat ze smerig zijn. Vraagt me op de man af hoe ik leef en waarom ik alles zo vuil heb gemaakt. Ondertussen probeert hij me te laten geloven dat ik de service kan vergeten. Nog erger, hij neemt me mee naar achter de winkel en zet zijn tirade verder. Hij vindt het niet kunnen dat hij nu mijn oude stoelen niet meer kan verkopen. Diezelfde stoelen die hij op 14/12 had gezien en waarvoor terugname geen probleem bleek. Ik voelde me bedreigd en stond daar als 28-jarige vrouw te luisteren naar het geschreeuw van een meubelverkoper. Bovendien heb ik hem tweemaal gezegd dat hij geen zaken heeft met hoe ik leef en dat hij zo niet tegen mij mocht praten.Hij opperde zelfs dat ik eventueel met een product de stoelen kon schoonmaken in de zaak!!! zodat hij ze kon verkopen. Nadat ik dreigde om klacht in te dienen en ik duidelijk maakte dat onze afspraak op papier stond gaf hij uiteindelijk toe. Maar niet voor hij een van zijn medewerkers beval dat ik geen recht had op garantie voor de nieuwe stoelen!!!!!Toen ik de stoelen ging ophalen in het magazijn bleken ze nog eens de verkeerde besteld te hebben. Ik kon echter rekenen op de goodwill van een medewerker daar die mij mijn verhaal liet doen en ervoor zorgde dat ik de zaakvoerder niet opnieuw moest zien.