Terug

Probleem met verplaatsen afspraak

Closed Openbaar

Tractime

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. A.

Naar: Tractime

12/06/2023

Beste, vorig jaar mei 2022 bestelde ik via tracktime voor de verjaardag van mijn zoon een cadeaubon voor een rit op het circuit. Ik boekte in Maart 2023 een afspraak in na veelvuldig telefoneren en mailen zonder respons.De datum die het bedrijf voorstelde was 13/6. Hier kreeg ik pas op 5/6 een bevestiging voor. Redelijk last minute dus! In tussentijd hoorde we verder niets meer.Gisteren 11/6 mailde ik dat mijn zoon ziek is en we de afspraak graag verzetten. Dit was volgens TRACTIME NIET MOGELIJK. Ook een terugbetaling is niet mogelijk volgens het bedrijf, zelfs geen gedeeltelijke. Hoe kan iemand met een gebroken arm mee in een race wagen? Totaal onverantwoord!Op die vraag kreeg ik het antwoord “als u het opvoorhand had laten weten kon het nog”Ik kan toch onmogelijk voorspellen wanneer mijn zoon ziek of gewond wordt?Wij eisen dan ook de volledige terugbetaling van 129€.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform